spokojení zákazníci
Kde je SmartFP, tam jsou procesy jednodušší
S firmou Gappex se dobře spolupracuje, rychle reagují na naše požadavky. Není to moloch s překvapením na faktuře. Můžeme si konfigurovat téměř cokoli, což funguje i po nasazení systému.
Zbyněk Slezák
PST CLC
Nasazení SmartFP proběhlo skvěle – ukázka, doladění požadavků a rychlá realizace. Systém je tak jednoduchý, že i když jsme natočili instruktážní video, uživatelé ho ani nepotřebují.
Marie Kantorová
Offices Unlimited
SmartFP je jednoduchý, přehledný a snadno upravitelný systém, který obsahuje jen ty funkce, které skutečně využijeme. Proto jsme se vyhnuli robustnějším ERP systémům, které by nás zahltily zbytečnými funkcemi.
Tomáš Maxa
Czech-IN
Zavedení SmartFP proběhlo překvapivě hladce, zaměstnanci si aplikaci rychle osvojili. Prostředí je tak jednoduché, že nováčci zvládli práci jen na základě čtyř obrázků.
Kateřina Vaněrková
Cristal
Věděli jsme přesně, co chceme, a nechtěli dělat kompromisy s krabicovými systémy. Lidé ze SmartFP nám přizpůsobili moduly na míru a dodrželi všechny termíny.
Lenka Doleželová
Botanický ústav AV ČR
SmartFP se přizpůsobil našim procesům, což náš předchozí helpdesk neuměl. Oceňuji také možnost postupně přidávat potřebná řešení díky propojení modulů.
Martin Brabenec
VGD Technologies
jak to dělají jinde
Tady si už práci zjednodušili.
Díky SmartFP mají firmy své procesy pod kontrolou, dokumenty v pořádku a navíc šetří náklady.
Studie ukazuje, jak VGD Technologies využilo digitalizaci a optimalizaci k zlepšení řízení procesů. Zjistěte, jaký byl jejich přístup a výsledky.
Zjistěte, jak C-IN využila nástrojů SmartFP ke zjednodušení a digitalizaci svých procesů, což vedlo k lepšímu výkonu a úspoře času.
Digitalizace Botanického ústavu: od listů papíru k on-line procesům
Podívejte se, jak Botanický ústav přešel z papírových dokumentů na efektivní on-line systém a jaký dopad to mělo na jejich každodenní práci.
Zjistěte, jak může propojení registračního systému s platební bránou zjednodušit organizaci událostí a zvýšit spokojenost uživatelů.
Objevte, jak jsme vytvořili přehledný a interaktivní online katalog herců, který usnadňuje vyhledávání a správu profilů.
Prozkoumejte, jak Offices Unlimited využívá náš rezervační systém k efektivní správě kancelářských prostor a rezervací pro své klienty.
Případová studie popisuje, jak PST CLC implementovalo řešení SmartFP, které jim pomohlo dosáhnout lepší organizace a úspory času.
Důvěřují nám
lídři trhu.
Důvěřují nám lídři trhu.
máte to na dosah ruky
A co řešíte ve vaší firmě?
Řekněte nám, s čím potřebujete pomoct, a my už to vymyslíme.
funkcionality platformy
Zjistěte proč si vybrat platformu SmartFP pro vaše podnikání
-
Low-code
Více o funkcionalitě: Low-codeFiremní aplikace ve SmartFP stavíme pomocí low-code řešení, což je efektivnější řešení a ušetříte až polovinu oproti standardnímu vývoji.
-
Vývoj na míru
Více o funkcionalitě: Vývoj na míruNabízíme vývoj na míru dle vašich potřeb. Přizpůsobíme naše aplikace podle vašich požadavků nebo vytvoříme zcela nové.
-
Uživatelské rozhraní
Více o funkcionalitě: Uživatelské rozhraníIntuitivní uživatelské rozhraní které vám umožní snadné použití vašich firemních aplikací. Plně responzivní a jednoduché.
-
Mobilní aplikace
Více o funkcionalitě: Mobilní aplikacePřistupujte k vašim firemním aplikacím kdykoli a odkudkoliv s naší mobilní aplikací pro iOS a Android. Informace máte na dosah ruky.
-
Zastupování
Více o funkcionalitě: ZastupováníUmožňuje uživatelům platformy zvolit si zástup v době nepřítomnosti. Schvalování může pak pokračovat i pokud je zaměstnanec na delší dovolené.
-
Integrace
Více o funkcionalitě: IntegracePropojujeme firemní aplikace s dalšími systémy a službami pro lepší spolupráci a efektivitu. Nedělejte nic zbytečně dvakrát.
-
Ostatní funkcionality
Více o funkcionalitě: Ostatní funkcionalityVšechny ostatní funkcionality platformy SmartFP. Zjistěte proč je SmartFP nejlepší volbou pro vaše podnikání.
-
Kiosky
Více o funkcionalitě: KioskyPoužívejte jednu firemní aplikaci i na kioscích. Získáte přístup k informacím a aplikacím bez nutnosti počítače přímo ve výrobě.
-
Licencování a provoz
Více o funkcionalitě: Licencování a provozSmartFP si můžete zakoupit jednorázově a nainstalovat na vlastní servery, nebo vám ho uložíme na cloud a ovládáte ho z internetového prohlížeče.
-
Elektronické podepisování dokumentů
Více o funkcionalitě: Elektronické podepisování dokumentůVyberte si svého dodavatele podepisování a podepisujte všechny dokumenty se zaměstnanci i klienty na platformě SmartFP elektronicky.
-
AI umělá inteligence
Více o funkcionalitě: AI umělá inteligenceVytěžujte faktury nebo jiné dokumenty za pomocí QR, ISDOC nebo umělé inteligence nebo prohledávejte rozsáhlé dokumenty za pomocí AI.
-
SmartFP a bezpečnost
Více o funkcionalitě: SmartFP a bezpečnostSmartFP klade důraz na bezpečnost firemních dat. Díky dvoufaktorovému ověření, řízení přístupů a pravidelným testům zajišťuje ochranu dat pro firmy všech velikostí.