Efektivní správa pracovního času
Modul SmartFP pro výkazy práce usnadňuje zaměstnancům zaznamenávání odpracovaných hodin, ať už na denní nebo projektové bázi.
Důvěřují nám
lídři trhu.
Důvěřují nám lídři trhu.
Modul je navržen k efektivnímu sledování a správě pracovního času zaměstnanců. Umožňuje zaměstnancům zaznamenávat odpracované hodiny, a to jak na denní, tak na projektové bázi, čímž usnadňuje sledování pracovního výkonu a alokaci času na různé úkoly nebo projekty. Zaměstnanci mohou jednoduše zadávat detaily o vykonané práci, přidávat poznámky nebo specifikovat aktivity, na kterých pracovali.
Integrace modulu Výkazy práce s modulem Helpdesk nebo Řízení projektů na platformě SmartFP umožňuje efektivní sledování a zaznamenávání času stráveného na jednotlivých helpdeskových tiketech nebo projektech.
usnadněte si práci
Chcete si modul vyzkoušet?
Chcete si vyzkoušet, jak modul funguje v praxi? Rádi vám připravíme plně funkční ukázku modulu, kterou vám zašleme na email společně s personalizovanou nabídkou.
rozšiřte si obzory
Podívejte se na další moduly
SmartFP je modulární low-code webová platforma, která obsahuje spoustu firemních aplikací a propojení, které vám přizpůsobíme na míru.
Žádejte o cesty, evidujte a vytvářejte vyúčtování pracovních cest. Vše dle platné české legislativy a s automatickými výpočty. I na mobilu….
Systém pro evidenci a schvalování příchozích faktur. Nastavíme vám proces schvalování na míru potřebám vaší organizace….
Systém pro evidenci a schvalování nákupů uvnitř firem. V souladu se zákonem a s nastavitelnými procesy schvalování….
Pořiďte si kvalitní HelpDesk za bezkonkurenční cenu a odbavujte tikety levou zadní. REST API se postará o napojení na vaše stávající systémy….