fbpx

Efektivní správa pracovního času

Modul je navržen k efektivnímu sledování a správě pracovního času zaměstnanců. Umožňuje zaměstnancům zaznamenávat odpracované hodiny, a to jak na denní, tak na projektové bázi, čímž usnadňuje sledování pracovního výkonu a alokaci času na různé úkoly nebo projekty. Zaměstnanci mohou jednoduše zadávat detaily o vykonané práci, přidávat poznámky nebo specifikovat aktivity, na kterých pracovali.

Integrace modulu Výkazy práce s modulem Helpdesk nebo Řízení projektů na platformě SmartFP umožňuje efektivní sledování a zaznamenávání času stráveného na jednotlivých helpdeskových tiketech nebo projektech.

Cestovní příkazy

Žádejte o cesty, evidujte a vytvářejte vyúčtování pracovních cest. Vše dle platné české legislativy a s automatickými výpočty. I na mobilu….

Evidence faktur

Systém pro evidenci a schvalování příchozích faktur. Nastavíme vám proces schvalování na míru potřebám vaší organizace….

Evidence nákupů a objednávek

Systém pro evidenci a schvalování nákupů uvnitř firem. V souladu se zákonem a s nastavitelnými procesy schvalování….

HelpDesk a ServiceDesk

Pořiďte si kvalitní HelpDesk za bezkonkurenční cenu a odbavujte tikety levou zadní. REST API se postará o napojení na vaše stávající systémy….

Je možné nasadit platformu SmartFP on-premise nebo v cloudu?

Ano, obě možnosti jsou k dispozici. Navíc si můžete vybrat mezi nákupem nebo pronájmem licence. Více informací najdete na stránce Licence a provoz.


Kolik stojí platforma SmartFP? Platím i za funkce, které nepotřebuji?

Platíte pouze za to, co využíváte. Cena se odvíjí od vybraných modulů. Rádi vám připravíme nabídku na míru. Máte zájem o konkrétní kalkulaci? Kontaktujte nás.


Lze upravit schvalovací proces podle potřeb naší firmy?

Ano, workflow lze přizpůsobit na míru. Navíc můžeme upravit i formuláře a pohledy všech modulů. Více informací najdete na stránce Vývoj na míru.


Mohu se přihlašovat bez nutnosti pamatovat si další přístupové údaje?

Ano, naše platforma podporuje SSO (jednotné přihlašování). Přihlášením do jedné aplikace se automaticky přihlásíte i do ostatních. Další informace najdete na stránce Uživatelské rozhraní.


Používáme jiný systém pro účetnictví, lze ho propojit s platformou SmartFP?

Ano, platforma SmartFP disponuje REST API, které umožňuje téměř neomezené možnosti integrace. Navíc již máme hotová propojení s mnoha běžnými aplikacemi. Více informací najdete na stránce Integrace.


Co znamená low-code platforma?

Low-code je způsob vývoje, který je až o polovinu rychlejší a levnější než klasický vývoj. Naše platforma tento přístup plně využívá, což pro vás znamená řadu výhod. Více se dozvíte na stránce Low-code.