Nastavte si helpdesk a
zpřehledněte IT agendu

Přizpůsobte si helpdesk k obrazu svému a nepřizpůsobujte se vy systému. Pracujte efektivně v intuitivním prostředí.

Flexibilní helpdesk, který si sami upravíte do posledního tlačítka

Dobrý helpdesk nikoho nezdržuje. Proto si ten náš i bez programátora vyladíte tak, aby vám s ním práce odsýpala. Jednoduše upravíte názvy sloupců nebo přidáte funkce navíc.

A když budete chtít, poroste spolu s vámi. Snadno jej rozšíříte o CRM, správu majetku nebo třeba HR agendu.

100% přizpůsobitelný modul pro kategorizaci, přidělování i evidenci požadavků. Umí přehledné reporty i sledování odpracovaného času.

Na videu je ke zhlédnutí ukázka práce v helpesku z pohledu operátora a řešitele požadavku.

Vyměňte tabulky, e-maily, a telefony za jeden jednoduchý helpdeskový systém

​ 

Export do přehledných PDF souboru

Cokoliv z helpdesku snadno převedete do přehledných reportů v PDF nebo do excelové tabulky.

Snadno si tak vyjedete například počet poruch za uplynulé období nebo rychlost odbavení požadavků.

​ 

Procesy přesně na míru

Nechcete, aby novou klávesnici musel schvalovat vedoucí IT? Tak prostě změňte proces.

Sami si určíte, kdo schvaluje požadavky, abyste měli dostatečnou kontrolu a zároveň nezvýšili administrativní zátěž.

Vlastní kategorie evidence

Potřebujete evidovat resety hesel nebo třeba poruchu hardware? Žádný problém, prostě si na to vytvoříte zvláštní kategorii požadavků.

Snadno si nastavíte i parametry – třeba prioritu požadavků a dobu, za kterou je má IT vyřešit.

Celá IT agenda v jednom

Všechno máte přehledně na jednom místě.

Usnadní vám to například školení nových zaměstnanců. V helpdesku SmartFP se nováček rychle zorientuje.

Všechny potřebné funkce

V helpdesku uvidíte funkce, které skutečně využíváte.

Nové jednoduše přidáte a zbytečné odsunete bokem.

Jak si řeknu, tak to mám

SmartFP není sériový program, se kterým byste se museli dlouhé hodiny učit.

Tady jste učitelem vy a rozhodujete o tom, jak vám helpdesk bude sloužit.

Jak král vyřešil požadavky od podkoního, zahradníka, či kuchaře?


Přečtěte si podzimní pohádku.



Pomůžeme vám helpdeskový systém hladce zavést i odladit – ať už je vás v týmu 10, nebo 100

Nikdy na to nebudete sami. Celým procesem vás provedeme. A navrhneme, jak ve vaší firmě z helpdesku vytěžit maximum.

Dalibor Němec, náš zakladatel a expert na zavádění systémů, doporučuje:

  • Nový helpdesk nasazujte postupně. Pokud zatím helpdeskový systém nevyužíváte, není třeba jej zavádět s 50 doplňky. Začněte základem a moduly postupně rozšiřujte podle skutečné potřeby.
  • Nastavte si e-mailová upozornění tak, aby vám nezahltila schránku. Hodí se mít upozornění na vyřešení závady. E-mail po každém přidání komentáře ale asi potřeba není.
  • Nastavte svým ajťákům čas, za který musí vyřešit problém. U závad s vysokou prioritou by to měly být třeba 2 hodiny, u drobných požadavků 2 dny.

Chcete probrat detailněji možnosti nasazení helpdeskového systému? Řekněte si o nezávaznou konzultaci.



Ing. Dalibor Němec

zakladatel

“SmartFP považuji za návykový systém. Začnete u jednoho modulu a postupně přidáváte další a další. Systém se přizpůsobuje vám a né vy jemu.”


Tomáš Maxa, Czech-In, s.r.o.

Stáhněte si produktový list

Produktový list - helpdesk.pdf

Systémem pro helpdesk to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle helpdesku SmartFP zvládá taky:

HelpDesk

Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Aby se vám helpdesk snadno používal, vyladíte si jej podle svých potřeb – i bez programátora.

Schvalování faktur

Modul pro schvalování a evidenci přijatých faktur. Jednoduše jej propojíte s účetním programem, abyste měli přehled o jejich úhradách.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí a sledování obchodního procesu.

Správa majetku

Systém pro evidenci firemního zařízení a vybavení. Pohlídá za vás veškeré zákonné povinnosti jako revize elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, jejich hodnocení nebo schvalování dovolené či hlídání souladu s BOZP.

Evidence objednávek

Modul pro evidenci a schvalování nákupních požadavků celé firmy podle nastavených pravidel.

Evidence smluv

Přehledný systém pro evidenci smluv včetně vyhledávání a filtrování. Mějte přehled v tom, kdo kdy jakou smlouvu schválil.

Cestovní příkazy

Modul pro zjednodušení výpočtů cestovních nákladů, jejich vykazování a schvalování.

Seznámení s dokumenty

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

Promítání dat

MModul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky. Nastavit si můžete i čas stahování, aby vám neunikla žádná lhůta.

E-learning

Modul pro on-line vzdělávání zaměstnanců. Umožní spuštění kurzů v prohlížeči a zaznamená výsledky v přehledných statistikách pro reportování nadřízeným.

Řešení na míru

Modul sestavený na míru vašim požadavkům. Vy si řekněte, co potřebujete, my vám navrhneme řešení. Detaily dořešíme společně.

Schránka důvěry - whistleblowing

Firemní schránka důvěry. Umožněte zaměstnancům anonymně oznamovat problémy a zlepšovat pracovní prostředí. Splňte své povinnosti co se týče whistleblowingu.

SmartFP hrdě pomáhá 53 dalším firmám a může i té vaší

Aratec
Czech In
ČZÚ
Nova
Kooperativa
Zdravotnická záchranná služba
VGD technologies
Pstclc
Pražská teplárenská
Lexum
Hexpol
EkoSystem
Tegamo
Laufen
Easy technologies
Novatec

Helpdeskové řešení ve SmartFP Vám rád představím. 

Jiří Procházka
Sales Manager
T: +420 774 023 418