fbpx

Spravujte pracovní cesty elektronicky

zjistěte proč

Zjednodušte si práci a mějte cestovní příkazy pod kontrolou

Přístup odkudkoliv

Nemusíte být v kanceláři, cestovní příkazy vyřídíte klidně ve vlaku ze svého mobilu.

Automatické výpočty

Automatické kontroly za vás pohlídají chyby jako překlepy nebo nesprávné částky.

Přehlednost a dostupnost

V elektronické evidenci máte všechny doklady na jednom místě a dostanete se k nim odkudkoliv, třeba i z mobilu.

Úspora nákladů

Díky digitalizaci faktur snížíte náklady spojené s tiskem, nákupem papíru a poštovným. Taky už nemusíte plnit šanony stovkami dokumentů.

Účetní vidí doklady okamžitě

Jakmile nahrajete doklady do systému, účetní je může rovnou zpracovat.

Cestovní příkazy digitálně

Snadno vytvoříte, upravíte a schválíte cestovní příkazy online. Zjednodušíte si administrativu a nemusíte nic tisknout, ani fyzicky zakládat.

Snadná správa pracovních cest

Manažeři mají vždy přehled o všech pracovních cestách a schvalují je v reálném čase. K záznamům můžou přidávat detaily a přílohy.

Automatické výpočty náhrad

Aplikace vám automaticky spočítá náhradu podle zadaných parametrů dle platné legislativy. Výpočty máte přesně a bez chyb.

Přehledná evidence pracovních cest

Všechny služební cesty zaměstnanců, včetně nákladů a účelu cesty máte přehledně zaznamenané a dostupné odkudkoliv.

Rychlé schválení cestovních příkazů

Aplikace zrychlí a zjednoduší schvalovací proces díky intuitivnímu prostředí a notifikacím pro manažery i zaměstnance.

Bezpečnost a dostupnost

Provádíme pravidelné zálohy a aktualizace, díky kterým chráníme vaše data. Zajišťujeme vysokou úroveň zabezpečení dat a spolehlivý přístup k systému odkudkoliv.

Cestovní příkazy

Žádejte o cesty, evidujte a vytvářejte vyúčtování pracovních cest. Vše dle platné české legislativy a s automatickými výpočty. I na mobilu….

Evidence faktur

Systém pro evidenci a schvalování příchozích faktur. Nastavíme vám proces schvalování na míru potřebám vaší organizace….

Evidence nákupů a objednávek

Systém pro evidenci a schvalování nákupů uvnitř firem. V souladu se zákonem a s nastavitelnými procesy schvalování….

HelpDesk a ServiceDesk

Pořiďte si kvalitní HelpDesk za bezkonkurenční cenu a odbavujte tikety levou zadní. REST API se postará o napojení na vaše stávající systémy….

Je možné nasadit platformu SmartFP on-premise nebo v cloudu?

Ano, obě možnosti jsou k dispozici. Navíc si můžete vybrat mezi nákupem nebo pronájmem licence. Více informací najdete na stránce Licence a provoz.


Kolik stojí platforma SmartFP? Platím i za funkce, které nepotřebuji?

Platíte pouze za to, co využíváte. Cena se odvíjí od vybraných modulů. Rádi vám připravíme nabídku na míru. Máte zájem o konkrétní kalkulaci? Kontaktujte nás.


Lze upravit schvalovací proces podle potřeb naší firmy?

Ano, workflow lze přizpůsobit na míru. Navíc můžeme upravit i formuláře a pohledy všech modulů. Více informací najdete na stránce Vývoj na míru.


Mohu se přihlašovat bez nutnosti pamatovat si další přístupové údaje?

Ano, naše platforma podporuje SSO (jednotné přihlašování). Přihlášením do jedné aplikace se automaticky přihlásíte i do ostatních. Další informace najdete na stránce Uživatelské rozhraní.


Používáme jiný systém pro účetnictví, lze ho propojit s platformou SmartFP?

Ano, platforma SmartFP disponuje REST API, které umožňuje téměř neomezené možnosti integrace. Navíc již máme hotová propojení s mnoha běžnými aplikacemi. Více informací najdete na stránce Integrace.


Co znamená low-code platforma?

Low-code je způsob vývoje, který je až o polovinu rychlejší a levnější než klasický vývoj. Naše platforma tento přístup plně využívá, což pro vás znamená řadu výhod. Více se dozvíte na stránce Low-code.