Spravujte pracovní cesty elektronicky
Zjednodušte si schvalování cestovních příkazů a získejte dokonalý přehled o všech služebních cestách. Vše je online, automatizované a přístupné odkudkoliv.
zjistěte proč
Zjednodušte si práci a mějte cestovní příkazy pod kontrolou
Přístup odkudkoliv
Nemusíte být v kanceláři, cestovní příkazy vyřídíte klidně ve vlaku ze svého mobilu.
Automatické výpočty
Automatické kontroly za vás pohlídají chyby jako překlepy nebo nesprávné částky.
Přehlednost a dostupnost
V elektronické evidenci máte všechny doklady na jednom místě a dostanete se k nim odkudkoliv, třeba i z mobilu.
Úspora nákladů
Díky digitalizaci faktur snížíte náklady spojené s tiskem, nákupem papíru a poštovným. Taky už nemusíte plnit šanony stovkami dokumentů.
Účetní vidí doklady okamžitě
Jakmile nahrajete doklady do systému, účetní je může rovnou zpracovat.
Vyřizovat cestovní příkazy elektronicky se naučíte raz dva
Modul SmartFP „Cestovní příkazy” vám zjednoduší správu pracovních cest a cestovních náhrad. Díky online přístupu a automatizovaným funkcím usnadní práci zaměstnancům i manažerům.
Podívejte se jak vypadá proces vytvoření cestovního příkazu, jeho schválení a následné vkládání dokladů.
Důvěřují nám
lídři trhu.
Důvěřují nám lídři trhu.
Cestovní příkazy digitálně
Snadno vytvoříte, upravíte a schválíte cestovní příkazy online. Zjednodušíte si administrativu a nemusíte nic tisknout, ani fyzicky zakládat.
Snadná správa pracovních cest
Manažeři mají vždy přehled o všech pracovních cestách a schvalují je v reálném čase. K záznamům můžou přidávat detaily a přílohy.
Automatické výpočty náhrad
Aplikace vám automaticky spočítá náhradu podle zadaných parametrů dle platné legislativy. Výpočty máte přesně a bez chyb.
Přehledná evidence pracovních cest
Všechny služební cesty zaměstnanců, včetně nákladů a účelu cesty máte přehledně zaznamenané a dostupné odkudkoliv.
Rychlé schválení cestovních příkazů
Aplikace zrychlí a zjednoduší schvalovací proces díky intuitivnímu prostředí a notifikacím pro manažery i zaměstnance.
Bezpečnost a dostupnost
Provádíme pravidelné zálohy a aktualizace, díky kterým chráníme vaše data. Zajišťujeme vysokou úroveň zabezpečení dat a spolehlivý přístup k systému odkudkoliv.
usnadněte si práci
Chcete si modul vyzkoušet?
Chcete si vyzkoušet, jak modul funguje v praxi? Rádi vám připravíme plně funkční ukázku modulu, kterou vám zašleme na email společně s personalizovanou nabídkou.
rozšiřte si obzory
Podívejte se na další moduly
SmartFP je modulární low-code webová platforma, která obsahuje spoustu firemních aplikací a propojení, které vám přizpůsobíme na míru.
Žádejte o cesty, evidujte a vytvářejte vyúčtování pracovních cest. Vše dle platné české legislativy a s automatickými výpočty. I na mobilu….
Systém pro evidenci a schvalování příchozích faktur. Nastavíme vám proces schvalování na míru potřebám vaší organizace….
Systém pro evidenci a schvalování nákupů uvnitř firem. V souladu se zákonem a s nastavitelnými procesy schvalování….
Pořiďte si kvalitní HelpDesk za bezkonkurenční cenu a odbavujte tikety levou zadní. REST API se postará o napojení na vaše stávající systémy….