Jedno řešení pro zjednodušení fungování firmy 

Všechny nástroje, které potřebujete, na jednom místě

Místo různých aplikací jeden přehledný systém

SmartFP je webová platforma, která nahradí a sloučí nástroje, které ve firmě používáte. Podívejte se, jak funguje.

Jak funguje firma bez SmartFP

Evidence faktur v šanonech, schvalování smluv přes e-mail, data o zákaznících v tabulkách, docházka zaměstnanců v jednom systému a žádosti o dovolené zase v jiném.

Pro malou firmu o pár zaměstnancích možná běžná praxe. Jak firma roste, přibývá zaměstnanců i zákazníků, stává se tento systém nepřehledným. Místo důležité práce trávíte čas hledáním, kopírováním a přepisováním.

Nešlo by to jinak?

Jde to jednoduše. Se SmartFP

Představte si, že se přihlásíte do jednoho systému, ve kterém požádáte o dovolenou, schválíte faktury, nebo zadáte požadavek na helpdesk.

To umí platforma SmartFP. Poskládáte si ji jen z těch modulů, které ve firmě potřebujete.

A jakmile zjistíte, že chcete něco dalšího, jen si řeknete a my vám modul přidáme nebo vytvoříme.

Systém bez limitů, který se vám přizpůsobí
 

SmartFP je low-code platforma. To znamená, že si ji snadno upravíte podle sebe.

Jak to funguje? Máme připravené moduly pro různé situace a procesy, které ve firmě můžete řešit. Z nich poskládáme řešení přímo pro vás. Vyzkoušíte si jej používat a rychle zjistíte, co byste ještě potřebovali - speciální pole, tlačítka, nebo rovnou novou funkci? Moduly si buď sami upravíte, nebo vám s tím pomůžeme. 

Moduly SmartFP

Hledáte konkrétní řešení? Prohlídněte si moduly, ze kterých si můžete své SmartFP poskládat.


Nevíte si rady? Řekněte nám, co ve firmě řešíte a my už to vymyslíme. Z modulů vám sestavíme řešení na míru.


HelpDesk

Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Aby se vám helpdesk snadno používal, vyladíte si jej podle svých potřeb – i bez programátora.

Schvalování faktur

Modul pro schvalování a evidenci přijatých faktur. Jednoduše jej propojíte s účetním programem, abyste měli přehled o jejich úhradách.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí a sledování obchodního procesu.

Správa majetku

Systém pro evidenci firemního zařízení a vybavení. Pohlídá za vás veškeré zákonné povinnosti jako revize elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, jejich hodnocení nebo schvalování dovolené či hlídání souladu s BOZP.

Evidence objednávek

Modul pro evidenci a schvalování nákupních požadavků celé firmy podle nastavených pravidel.

Evidence smluv

Přehledný systém pro evidenci smluv včetně vyhledávání a filtrování. Mějte přehled v tom, kdo kdy jakou smlouvu schválil.

Cestovní příkazy

Modul pro zjednodušení výpočtů cestovních nákladů, jejich vykazování a schvalování.

Seznámení s dokumenty

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

Promítání dat

MModul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky. Nastavit si můžete i čas stahování, aby vám neunikla žádná lhůta.

E-learning

Modul pro on-line vzdělávání zaměstnanců. Umožní spuštění kurzů v prohlížeči a zaznamená výsledky v přehledných statistikách pro reportování nadřízeným.

Řešení na míru

Modul sestavený na míru vašim požadavkům. Vy si řekněte, co potřebujete, my vám navrhneme řešení. Detaily dořešíme společně.

Schránka důvěry - whistleblowing

Firemní schránka důvěry. Umožněte zaměstnancům anonymně oznamovat problémy a zlepšovat pracovní prostředí. Splňte své povinnosti co se týče whistleblowingu.

SmartFP se naučíte používat během pár minut

Systém tvoříte tak, aby se dobře používal každému. Účetním, recepčním i šéfům. Na počítači i v mobilní aplikaci.

Intuitivní ovládání systému

SmartFP se naučí používat každý rychle a bez dlouhého zaškolování. Všechny moduly navíc mají podobnou logiku - jakmile si zvyknete na jeden, už máte v ruce ovládání všech dalších.

Přizpůsobení vzhledu i funkcí

Změnit sloupec, přejmenovat tlačítko, přidat funkci? Většinu z toho zvládnete sami. Aniž by se systém nečekaně rozsypal, nebo přestal fungovat.

Podpora, která vám rozumí

Pokud si přeci jen s něčím nevíte rady, stačí nám napsat nebo zavolat. Rychle vám poradíme a jakýkoliv zádrhel vyřešíme i na dálku.

Systém roste s vámi

Zjistili jste, že vám ve SmartFP něco chybí? Nebo byste v něm rádi řešili další agendu? Dejte nám vědět - nejspíš už na to máme hotový modul, nebo vám jej připravíme.

Napojení na externí systémy

Používáte nástroje či aplikaci, které se nechcete vzdát? Se SmartFP jej propojíme, abyste data mezi nimi snadno nasdíleli. Integrujeme tak třeba účetní systém Helios, nástroje pro elektronický podpis a další.

Drobné vychytávky, díky kterým je SmartFP opravdu smart

V systému stále přibývají funkce, které vám jeho používání usnadní.


Smart menu

Nebaví vás pořád rolovat se stránkou nahoru dolů? Smart menu pozná, co řešíte a inteligentně se přeskládá.


Tlačítka vždy po ruce

Nezáleží, kde se na stránce zrovna pohybujete. Důležitá tlačítka pro uložení či odeslání vždy vidíte. 


Snadný přenos informací z monitoru 

Naskenujte QR kód v adresáři a místo přepisování telefoního čísla hned volejte.

Chcete SmartFP? Rozjedeme ho u vás ve třech krocích:

1) Zjistíme, co ve firmě potřebujete

Chcete si usnadnit schvalování smluv, uspořádat kontakty nebo třeba usnadnit evidenci docházky? Podle vašich potřeb vybereme moduly, které vám sednou.

2) Navržené řešení si vyzkoušíte

Systém si vyzkoušíte na konkrétních úkolech, které ve firmě řešíte. Rychle tak odhalíte, co vám vyhovuje a co méně. To společně upravíme.

3) Hotový systém nasadíme

Přizpůsobený a odladěný SmartFP systém se všemi moduly a vychytávkami nasadíme do plného provozu. Pomůžeme vám s přesunem dat a dalším nastavením.

SmartFP hrdě pomáhá 53 dalším firmám a může i té vaší


Aratec
Czech In
ČZÚ
Nova
Kooperativa
Zdravotnická záchranná služba
VGD technologies
Pstclc
Pražská teplárenská
Lexum
Hexpol
EkoSystem
Tegamo
Laufen
Easy technologies
Novatec

My už to vymyslíme

Řekněte nám svou představu o ideálním systému a zbytek nechte na nás.