Vše, co potřebujete pro zjednodušení fungování firmy, na jednom místě

SmartFP je webová platforma, která nahrazuje a slučuje různé aplikace do jednoho přehledného systému.

Představíme vám, jak funguje. Krok za krokem tady, nebo rovnou naživo na schůzce.

Bez SmartFP

Jeden systém na evidenci faktur, jiná aplikace na schvalování smluv a data o zákaznících pěkně postaru v tabulce.

Když chcete něco změnit, musíte oslovit dodavatele. A pak čekáte… Čekáte… A pak platíte. Dost.

Takový stav zná většina menších a středních firem.

Se SmartFP

Oproti tomu SmartFP je jedna společná webová platforma. Tvoří ji jen ty moduly, které skutečně potřebujete.

Na jednom místě tak máte třeba helpdesk, správu cestovních výdajů a evidenci majetku. Cokoliv si řeknete. Vždy přehledně, jednoduše a na míru vaší firmě.

A co chcete, to si změníte. SmartFP je naprosto flexibilní.

SmartFP je tzv. platforma low-code vývoje
 

Low-code platforma jednoduše řečeno znamená, že si v ní procesy a oprávnění kdykoli přizpůsobíte, nebo nově vytvoříte. Bez vývojářů. Žádné změny na trhu vás tak nerozhází.

Se SmartFP navíc ušetříte i čas. Jako každá správná stavebnice obsahuje platforma mnoho hotových komponent a funkcí, které už jen aplikujete podle své potřeby. 

SmartFP vám dodáme jako skládačku z hotových modulů. Nebo je vyvineme pro vás na míru.
Společně je nastavíme tak, aby vám 100% seděly.

Tady je přehled všech modulů. Ale nemusíte si s nimi lámat hlavu.
Řekněte nám, co potřebujete, a my už to vymyslíme.

HelpDesk

Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Aby se vám helpdesk snadno používal, vyladíte si jej podle svých potřeb – i bez programátora.

Schvalování faktur

Modul pro schvalování a evidenci přijatých faktur. Jednoduše jej propojíte s účetním programem, abyste měli přehled o jejich úhradách.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí a sledování obchodního procesu.

Správa majetku

Systém pro evidenci firemního zařízení a vybavení. Pohlídá za vás veškeré zákonné povinnosti jako revize elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, jejich hodnocení nebo schvalování dovolené či hlídání souladu s BOZP.

Evidence objednávek

Modul pro evidenci a schvalování nákupních požadavků celé firmy podle nastavených pravidel.

Evidence smluv

Přehledný systém pro evidenci smluv včetně vyhledávání a filtrování. Mějte přehled v tom, kdo kdy jakou smlouvu schválil.

Cestovní příkazy

Modul pro zjednodušení výpočtů cestovních nákladů, jejich vykazování a schvalování.

Seznámení s dokumenty

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

Promítání dat

MModul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky. Nastavit si můžete i čas stahování, aby vám neunikla žádná lhůta.

E-learning

Modul pro on-line vzdělávání zaměstnanců. Umožní spuštění kurzů v prohlížeči a zaznamená výsledky v přehledných statistikách pro reportování nadřízeným.

Řešení na míru

Modul sestavený na míru vašim požadavkům. Vy si řekněte, co potřebujete, my vám navrhneme řešení. Detaily dořešíme společně.

Schránka důvěry - whistleblowing

Firemní schránka důvěry. Umožněte zaměstnancům anonymně oznamovat problémy a zlepšovat pracovní prostředí. Splňte své povinnosti co se týče whistleblowingu.

Lidé v systému vítáni

SmartFP není systém od ajťáků pro ajťáky. Tvoříme jej tak, aby se dobře používal účetním, recepčním i šéfům. Když vám v něm něco nesedí, změníte to.

Intuitivní ovládání

Žádná dlouhá školení, učení tajemných klávesových zkratek a nekonečné nápovědy ke každé banalitě. Chceme, abyste SmartFP dostali do ruky na první dobrou.

Podpora, které budete rozumět

A když se přece jen něco objeví, stačí nám napsat nebo zavolat. Vypneme profesní žargon a domluvíme se s vámi rychle a s úsměvem.

Rozšíření prakticky obratem

SmartFP roste s vámi (nebo se také zmenšuje, ehm…). Když se některá z funkcí zalíbí kolegům, systém snadno rozšíříme o moduly, které jim pomohou s jejich vlastní agendou.

Flexibilní uvnitř

Změnit sloupec, přejmenovat tlačítko, přidat funkci – většinu z toho zvládnete sami nebo pro Vás formou jednoduché změny zajistíme. A teď to kouzlo – systém se nerozsype, ale flexibilně přizpůsobí. Přesně tak jsme jej totiž navrhli.

Napojení na externí systémy

SmartFP bez problémů napojíme na další aplikace a systémy – třeba na účetnictví. Snadnému napojení napomáhá i dostupné REST API na straně SmartFP.

Drobné vychytávky, díky kterým je SmartFP opravdu smart

Smart menu: Nebaví vás pořád rolovat se stránkou nahoru dolů? Smart menu pozná, co řešíte a inteligentně se přeskládá.

Tlačítka ve formuláři jsou vždy dostupná. Nezáleží, jestli jste zrovna na stránce nahoře nebo dole.

Použití QR kódů vám usnadní přenesení dat z monitoru do telefonu. Jednoduchým sejmutím kódu můžete hned volat bez opisování čísla. Mrkněte na video.

SmartFP u vás rozjedeme ve třech krocích:

1) Na počátku je potřeba

Chcete si usnadnit schvalování smluv, uspořádat kontakty nebo třeba usnadnit evidenci COVID testů? Vybereme modul, co vám sedne.

2) Systém si vyzkoušíte

Ne na papíře, ale v reálu. Testujete živý systém, na který si můžete sáhnout. Virtuálně – však si rozumíme. Ten upravujeme na míru.

3) Nasazujeme do ostrého

Přizpůsobený a odladěný SmartFP systém se všemi moduly a vychytávkami nasadíme do plného provozu.

Důvěřují nám organizace různých velikostí i typů

SmartFP hrdě pomáhá 53 dalším firmám a může i té vaší.

Aratec
Czech In
ČZÚ
Nova
Kooperativa
Zdravotnická záchranná služba
VGD technologies
Pstclc
Pražská teplárenská
Lexum
Hexpol
EkoSystem
Tegamo
Laufen
Easy technologies
Novatec

My už to vymyslíme

Řekněte nám svou představu o ideálním systému a zbytek nechte na nás.