Elektronická žádost
a schvalování dovolené

Usnadněte zaměstnancům i sobě plánování, schvalování
a evidenci dovolené či jiných nepřítomností v práci.

Elektronická žádanka o dovolenou

Modul Dovolenky je nástroj pro elektronickou evidenci žádostí o dovolenou a jejich schválení. Využijete ji také na jiný druh nepřítomnosti zaměstnance v práci – jako jsou sick days, home offices, náhradní volna nebo plánované návštěvy u lékaře.

Vše máte přehledně a průkazně v systému. Používat můžete i mobilní aplikaci SmartFP. Modul zároveň napojíte na zavedené účetní a personální systémy, které ve firmě používáte. Nepřítomnost zaměstnance se tak propíše do zpracování mezd a dalších formalit.

SmartFP Dovolenka

Díky našemu řešení přijímáte elektronické žádosti o dovolenou nebo náhradní volno. Slouží k tomu formulář, dovolenku poté můžete poslat ke schválení nadřízenému.

Systém usnadní evidenci žádostí, jejich schvalování i zpracování na mzdové účtárně.


Jak funguje elektronické schvalování dovolené

​ 

Přehled o stavu

Každý zaměstnanec vidí, kolik dní dovolené či jiného volna už vyčerpal, kolik dní mu zbývá a zda má schválenou dovolenou, o kterou žádal.

​ 

Plánování nepřítomnosti

Zaměstnavatel má přehled, kdo kdy má dovolenou naplánovanou. Vidí, zda-li se mu klíčoví pracovníci v plánu dovolených nekryjí.

​ 

Včasné čerpání dovolené

Plán dovolených pomáhá zaměstnavateli splnit podmínku v zákoníku, že má zaměstnanec dovolenou čerpat v daném roce.

​ 

Jednoduše a intuitivně

Systém se snadno používá. Jedním kliknutím nadřízený dovolenou schválí, nebo doplní vysvětlení, proč ji neschválil.

​ 

Napojení na účetní systém

Modul se snadno napojí na účetní nebo HR systémy, které ve firmě používáte. Všechna data o nepřítomnosti pracovníka se do nich rovnou propisují.

​ 

Mobilní aplikace

Modul Dovolenky můžete obsluhovat i v mobilní aplikaci. Využívat jej tak můžete snadno, kdykoliv a odkudkoliv.

Digitalizaci schvalování dovolené provedeme i ve vaší firmě

Nasazení modulu Dovolenky s vámi rádi zkonzultujeme. Pomůžeme vám s jeho zavedením do firmy i napojením na vaše účetní či HR systémy. SmartFP je intuitivní systém, který se zaměstnancům pohodlně používá. A vám odpadne složitá evidence všech žádostí a nepřítomností.

Dovolenky snadno propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začalo jedním modulem, může přerůst v komplexní řešení pro celou firmu.
Kromě elektronických dovolenek SmartFP umí také:

HelpDesk

Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Aby se vám helpdesk snadno používal, vyladíte si jej podle svých potřeb – i bez programátora.

Schvalování faktur

Modul pro schvalování a evidenci přijatých faktur. Jednoduše jej propojíte s účetním programem, abyste měli přehled o jejich úhradách.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí a sledování obchodního procesu.

Správa majetku

Systém pro evidenci firemního zařízení a vybavení. Pohlídá za vás veškeré zákonné povinnosti jako revize elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, jejich hodnocení nebo schvalování dovolené či hlídání souladu s BOZP.

Evidence objednávek

Modul pro evidenci a schvalování nákupních požadavků celé firmy podle nastavených pravidel.

Evidence smluv

Přehledný systém pro evidenci smluv včetně vyhledávání a filtrování. Mějte přehled v tom, kdo kdy jakou smlouvu schválil.

Cestovní příkazy

Modul pro zjednodušení výpočtů cestovních nákladů, jejich vykazování a schvalování.

Seznámení s dokumenty

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

Promítání dat

MModul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky. Nastavit si můžete i čas stahování, aby vám neunikla žádná lhůta.

E-learning

Modul pro on-line vzdělávání zaměstnanců. Umožní spuštění kurzů v prohlížeči a zaznamená výsledky v přehledných statistikách pro reportování nadřízeným.

Řešení na míru

Modul sestavený na míru vašim požadavkům. Vy si řekněte, co potřebujete, my vám navrhneme řešení. Detaily dořešíme společně.

Schránka důvěry - whistleblowing

Firemní schránka důvěry. Umožněte zaměstnancům anonymně oznamovat problémy a zlepšovat pracovní prostředí. Splňte své povinnosti co se týče whistleblowingu.

SmartFP hrdě pomáhá 53 dalším firmám a může i té vaší

Aratec
Czech In
ČZÚ
Nova
Kooperativa
Zdravotnická záchranná služba
VGD technologies
Pstclc
Pražská teplárenská
Lexum
Hexpol
EkoSystem
Tegamo
Laufen
Easy technologies
Novatec

Řešení Dovolenky SmartFP Vám rád představím. 

Jiří Procházka
Sales Manager
T: +420 774 023 418