
Představte si, že máte firmu, která myje obchodní výlohy. Víte, jak plánovat práci a rozdělovat ji technikům? Podíváme se na to v druhém dílu příkladů digitalizace.
Každodenní plánování a rozdělování práce, co musí udělat dnes a kam pojedou zítra. Zároveň mít přehled, co už splnili a co zatím nestihli. V seriálu o digitalizaci obchodních procesů v podniku se dnes budeme věnovat tomu, jak plánovat a rozdělovat práci technickým pracovníkům ve službách.
Představte si, že se vaše firma zabývá mytím výloh obchodů. Vedoucí pracovníků musí každý týden:
Naopak pracovník myjící výlohy musí po vykonání práce:
Každý, kdo něco podobného řeší, ví, kolik úskalí se v tomto procesu nachází.
Plánování a rozdělování práce může v systému SmartFP vypadat například takto:
Už žádné hledání starých protokolů, obava o to, že se nějaká zakázka nevyúčtuje. Prostřednictvím SmartFP vyřešíte úkolování a informování všech zúčastněných snadno, rychle a online.
Řekněte nám svou představu o ideálním systému a zbytek nechte na nás.