
14. 8. 2021
Společnost Offices Unlimited provozuje servisované kanceláře a
coworking ve třech lokalitách v Praze. V každém centru nabízí několik
zasedacích místností, pro které hledali jednoduchý a intuitivní rezervační
systém. Naše SmartFP řešení Offices Unlimeted přesvědčilo, a tak rezervační systém už od minulého týdne využívají.
Rezervační systém na zasedací místnosti jsme
uměli nasadit klientovi za 2 dny a následující 3 dny jsme ve spolupráci
s klientem ladili texty a obrázky. V tuto chvíli si každý nájemník může
zarezervovat jakoukoliv zasedací místnost z nabízených 3 center v Praze.
Novou rezervaci si každý uživatel zvládne udělat
na 3 kliky. V systému jsou jednotlivé zasedací místnosti nejen vyfoceny, ale i
podrobně popsány. Formou kalendáře si každá firma může přehledně zobrazit své
vlastní rezervace. Samozřejmostí je přehled celkové obsazenosti, tedy na první
pohled je jasně vidět, co je ještě možné rezervovat a co už je plné. Stejně
jako rezervaci si uživatel může na 3 kliky zasedací místnost do určitého času
sám zrušit.
"Už jen po pár dnech užívání
rezervačního systému jsme nadšeni, že jsme si na řešení vybrali právě platformu
SmartFP. Nejvíce oceňujeme její jednoduchost pro uživatele. Kolegyně z recepce
nepotřebovaly žádné složité školení, stejně tak nájemci rezervační systém využívají a zatím nemáme
ohledně systému žádné dotazy, připomínky. To je pro nás důkaz, že systém
je funkční a má skvělou schopnost být použit." dodává k systému Marie
Kantorová, office manager, Offices Unlimited. Celou případovou studii si můžete přečíst ZDE.
Rezervační systém je možné použít nejen na zasedací místnosti, ale i na rezervaci parkovacích stání, projektorů, aut, či čehokoliv, co ve vašem businessu potřebujete. Rezervační systém je možné nasadit přímo do vlastních webových stránek.
Řekněte nám svou představu o ideálním systému a zbytek nechte na nás.