Rezervační systém velkým pomocníkem

14. 8. 2021

Společnost Offices Unlimited provozuje servisované kanceláře a coworking ve třech lokalitách v Praze. V každém centru nabízí několik zasedacích místností, pro které hledali jednoduchý a intuitivní rezervační systém. Naše SmartFP řešení Offices Unlimeted přesvědčilo, a tak rezervační systém už od minulého týdne využívají. 

Rezervační systém na zasedací místnosti jsme uměli nasadit klientovi za 2 dny a následující 3 dny jsme ve spolupráci s klientem ladili texty a obrázky. V tuto chvíli si každý nájemník může zarezervovat jakoukoliv zasedací místnost z nabízených 3 center v Praze. 

Novou rezervaci si každý uživatel zvládne udělat na 3 kliky. V systému jsou jednotlivé zasedací místnosti nejen vyfoceny, ale i podrobně popsány. Formou kalendáře si každá firma může přehledně zobrazit své vlastní rezervace. Samozřejmostí je přehled celkové obsazenosti, tedy na první pohled je jasně vidět, co je ještě možné rezervovat a co už je plné. Stejně jako rezervaci si uživatel může na 3 kliky zasedací místnost do určitého času sám zrušit. 

"Už jen po pár dnech užívání rezervačního systému jsme nadšeni, že jsme si na řešení vybrali právě platformu SmartFP. Nejvíce oceňujeme její jednoduchost pro uživatele. Kolegyně z recepce nepotřebovaly žádné složité školení, stejně tak nájemci rezervační systém využívají a zatím nemáme ohledně systému žádné dotazy, připomínky. To je pro nás důkaz, že systém je funkční a má skvělou schopnost být použit." dodává k systému Marie Kantorová, office manager, Offices Unlimited. Celou případovou studii si můžete přečíst ZDE.

   

Rezervační systém je možné použít nejen na zasedací místnosti, ale i na rezervaci parkovacích stání, projektorů, aut, či čehokoliv, co ve vašem businessu potřebujete. Rezervační systém je možné nasadit přímo do vlastních webových stránek.   

My už to vymyslíme

Řekněte nám svou představu o ideálním systému a zbytek nechte na nás.