Vyměňte papírovou knihu úrazů za elektronickou, bezpečně zálohovanou...

Zbavte se papírového chaosu, obíhání lidí kvůli podpisům, zálohování v šanonech a využijte prostorově úspornou elektronickou verzi knihy úrazů.

Přejděte na moderní řešení, které Vám ušetří čas, prostor i nervy...

Každý zaměstnavatel je povinen vést Knihu úrazů, avšak nemusí být v papírové podobě. Je jedno, zda se jedná o malý nebo velký úraz, evidován musí být úplně každý. On-line zápis je rychlejší než papírová forma, zároveň jednoduše získáte "podpisy" zainteresovaných osob. Nemusíte řešit prostor na papírové knihy úrazů, které zaměstnavatelé většinou archivují. Tedy s elektronickou knihou šetříte nejen čas, ale i prostor.

Vyměňte papírovou Knihu úrazů za on-line variantu...

​ Jednoduchá evidence

Jednotlivé úrazy v jakémkoliv období už nemusíte hledat v šanonech, v papírových knihách. Ve SmartFP dohledáte kdykoliv, odkudkdoli, z jakéhokoliv období.

​ Časová úspora

Ušetříte čas za ruční zápis. Zápis do on-line knihy je rychlý, zároveň přehledný a vždy čitelný.

Statistky a reporty

Z uložených zápisů je možné jednoduše získat statistické údaje, které mohou být podkladem pro návrh účinných nápravných opatření.
 

Možnost tisku

Zápis do Knihy úrazů si můžete kdykoliv vytisknout. Tedy v případě nutnosti papírového dokumenty se stačí napojit na tiskárnu.

Dostupnost odkudkoliv

Elektronická Kniha úrazů je dostupná odkudkoliv. K zápisu do knihy stačí mít připojení k internetu.

Podklady pro úřady

V případě nutnosti odeslat podklady vztahující se k úrazu na dotčené úřady vám je systém automaticky připraví.

Pracovní úrazy nepřejeme nikomu, ale když už se stanou, je potřeba pracovní úraz evidovat a poskytnout co nejrychlejší řešení situace.

Elektronickou Knihou úrazů to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle elektronické Knihy úrazů SmartFP zvládá taky:

HelpDesk

Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Dobrý helpdesk se musí hlavně snadno používat. Proto si ten náš i bez programátora vyladíte tak, aby vám 100% seděl. Od názvů sloupců po funkce navíc.

Schvalování faktur

Modul evidující přijaté faktury. Obsahuje schvalovací proces včetně oprávněnosti a evidence k proplacení. Snadno jej napojíme na účetní systémy.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí i sledování obchodního procesu.

Správa majetku

Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý a funkční modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP

Evidence Covid testů

Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.

Evidence objednávek

Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.

Evidence smluv

Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.

Cestovní příkazy

Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.

Seznámení s dokumenty

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

Promítání dat

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky, včetně možnosti si nastavení času, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta.

E-learning

Vzdělávání zaměstnanců on-line – povinné i nepovinné kurzy v prohlížeči a výsledky v přehledných statistikách pro nadřízené. 

Řešení na míru

Modul sestavený na míru podle vašich požadavků. Jakýchkoliv. Vy definujete požadavky, my navrhneme řešení. Deatily dořešíme společně.