Ztrácíte přehled o tom, kdo schvaluje faktury různých projektů. Nevíte, v jakém stavu je která objednávka. A najít termín, ve kterém byste s klientem podepsali smlouvu, je nadlidský úkol. Poznáváte některou ze situací? Řada firem je řešila denně, ale už nemusí – díky digitalizaci procesů. Přečtěte si, jak pomůže i vám.
On-line evidence a schvalování faktur, objednávek i smluv znamená, že dokumenty nemusíte tisknout, skenovat a zase odesílat, vše probíhá elektronicky. K dokumentům se pohodlně a rychle dostanete odkudkoliv, přitom jsou bezpečně uložené a zálohované.
Digitalizace administrativních procesů vám výrazně usnadní každodenní práci s dokumenty a zbaví vás rutinních úkolů, kterými ztrácíte čas i energii. Navíc získáte lepší přehled o stavu, v jakém se jednotlivé administrativní úkony nachází. Už se nemusíte ptát kolegů, jestli odeslali objednávku, nebo u koho právě leží faktura – vše vidíte v jednom systému.
Digitalizace administrativy vám uvolní ruce a zefektivní veškeré procesy. Do firmy přinese následující výhody:
Všechny uvedené výhody digitalizace procesů vám zajistí náš systém SmartFP. Skládá se z modulů, které si zvolíte podle toho, co ve firmě potřebujete. Zjednodušte si zdlouhavé postupy, zbavte se nudných úkolů a získejte víc času na důležitější projekty, od kterých vás administrativa zdržuje.
Řekněte nám svou představu o ideálním systému a zbytek nechte na nás.