
Díky přehlednému workflow zavede Contract Manager pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.
Již nebudete trávit dlouhé hodiny procházením stohu smluv. Použijete-li náš systém, máte veškerá data ihned k dispozici, a to včetně informací o platnosti, smluvních stranách a datu podpisu.
Systém evidence smluv disponuje i automatizovanou upozorňovací funkcí na prolongaci či vypršení smlouvy. Nedílnou součástí je i proces připomínkování a schvalování nově vznikajících smluv.
Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle modulu Contract Manageru SmartFP zvládá taky:
Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Dobrý helpdesk se musí hlavně snadno používat. Proto si ten náš i bez programátora vyladíte tak, aby vám 100% seděl. Od názvů sloupců po funkce navíc.
Modul evidující přijaté faktury. Obsahuje schvalovací proces včetně oprávněnosti a evidence k proplacení. Snadno jej napojíme na účetní systémy.
Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí i sledování obchodního procesu.
Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.
Jednoduchý a funkční modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.
Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP
Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.
Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.
Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.
Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.
Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.
Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.
Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.
Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky, včetně možnosti si nastavení času, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta.
Vzdělávání zaměstnanců on-line – povinné i nepovinné kurzy v prohlížeči a výsledky v přehledných statistikách pro nadřízené.
Modul sestavený na míru podle vašich požadavků. Jakýchkoliv. Vy definujete požadavky, my navrhneme řešení. Deatily dořešíme společně.