Schvalujte objednávky elektronicky
Konec chaosu v nákupních procesech. Schvalujte interní objednávky elektronicky a mějte kontrolu nad nákupními požadavky. Získejte přehled, snižte náklady a šetřete čas.
zjistěte proč
Ušetřete čas a mějte nákupní procesy pod kontrolou
Rychlejší zpracování objednávek
Snížíte dobu potřebnou k zadání a schválení objednávek. Ušetříte čas a snížíte náklady.
Efektivnější řízení nákupů
Díky digitalizaci a automatizaci zvýšíte efektivitu zaměstnanců a snížíte chybovost.
Přehlednější nákupní proces
Snížíte dobu potřebnou k zadání a schválení objednávek. Ušetříte čas a snížíte náklady.
Vyřizovat objednávky elektronicky se naučíte raz dva.
Modul SmartFP „Schvalování a Evidence Objednávek” vám pomůže zefektivnit všechny fáze nákupního procesu od zadání objednávky až po její schválení.
Důvěřují nám
lídři trhu.
Důvěřují nám lídři trhu.
Náklady pod kontrolou
Díky elektronickému schvalování a automatizaci objednávek máte pod kontrolou veškeré náklady, včetně možnosti rozlišení na střediska či oddělení.
Propojení se stávajícími systémy
Už máte účetní systém nebo firemní ERP? SmartFP podporuje integraci s různými systémy. Data z nich automaticky poputují do SmartFP a naopak.
Efektivní práce se zdroji
Díky podrobným statistikám zjistíte, které komodity využíváte nejvíc a zefektivníte nákupní proces.
Žádné zbytečné papírování
Digitalizace procesů eliminuje potřebu papírové dokumentace a rychle dohledáte každý doklad.
Rychlý průběh schvalování
Modul automaticky předá manažerům výzvu ke schválení nákupu. Proces tak několikanásobně zrychlíte.
Automatické objednání
V systému si můžete nastavit automatické generování objednávek, například ve formátu PDF. Po vystavení se rovnou odešlou dodavatelům.
usnadněte si práci
Chcete si modul vyzkoušet?
Chcete si vyzkoušet, jak modul funguje v praxi? Rádi vám připravíme plně funkční ukázku modulu, kterou vám zašleme na email společně s personalizovanou nabídkou.
rozšiřte si obzory
Podívejte se na další moduly
SmartFP je modulární low-code webová platforma, která obsahuje spoustu firemních aplikací a propojení, které vám přizpůsobíme na míru.
Žádejte o cesty, evidujte a vytvářejte vyúčtování pracovních cest. Vše dle platné české legislativy a s automatickými výpočty. I na mobilu….
Systém pro evidenci a schvalování příchozích faktur. Nastavíme vám proces schvalování na míru potřebám vaší organizace….
Systém pro evidenci a schvalování nákupů uvnitř firem. V souladu se zákonem a s nastavitelnými procesy schvalování….
Pořiďte si kvalitní HelpDesk za bezkonkurenční cenu a odbavujte tikety levou zadní. REST API se postará o napojení na vaše stávající systémy….