Elektronické podepisování dokumentů


Usnadnění úkonů, které jsou spojeny s podepisováním

Rychlé a legislativní elektronické podepisování dokumentů. Každý podepisuje z místa, kde zrovna je, v čase, který mu vyhovuje.

K celému procesu je potřeba telefon nebo počítač, přes který je ověřována Vaše identita. Společně s podepsaným dokumentem vzniká protokol o podpisu. Všechny podepsané dokumenty jsou archivovány. Nemáte žádné stohy papíru, ani regály plné šanonů. Další přidanou hodnotou je rychlé dohledání smlouvy kdykoliv ji potřebujete. Celý proces podpisu je uživatelsky velmi komfortní.

Nejčastěji se elektronické podpisy užívájí při podpisu Prohlášení zaměstnanců ("růžovka"), interních dokumentů, objednávek, smluv.

Elektronické podepisování zabere 6 x MÉNĚ ČASU než podepisování fyzické!

Elektronické podepisování prostřednictvím SmartFP si můžete vybrat ze čtyř poskytovatlů:
Signi, Dreamview, DigiSign, Sefira.

Legislativně správně a rychle

​ 

V souladu s legislativou

Podepisování v aplikaci je legislativně závazné. Podpis v této podpobě má stejnou právní váhu jako vlastnoruční podpis na papírovém dokumentu.

​ 

Podpis s kýmkoli

Podepisujte dokumenty s klienty, kolegy, zaměstnanci, či dodavateli.

​ 

Úspora času

Na podpis jakéhokoliv dokumentu není potřeba řešit osobní setkání. Každý má možnost podepsat v čase, kdy se mu to hodí.

​ 

Podpis odkudkoli a kdykoli

Můžete být v práci, na cestách či doma. Na místě nezáleží. Podepisujte v jakémkoli čase, z jakéhokoli místa

​ 

Jednoduchá archivace

Vše máte elektronicky, tedy žádné prostory na šanony nepotřebujete.

​ 

Uživatelsky přívětivé

Intuitivní proces, ke kterému potřebujete jen telefeon či počítač.

Systémem pro elektronické podepisování to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle eSign SmartFP zvládá taky:

HelpDesk

Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Dobrý helpdesk se musí hlavně snadno používat. Proto si ten náš i bez programátora vyladíte tak, aby vám 100% seděl. Od názvů sloupců po funkce navíc.

Schvalování faktur

Modul evidující přijaté faktury. Obsahuje schvalovací proces včetně oprávněnosti a evidence k proplacení. Snadno jej napojíme na účetní systémy.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí i sledování obchodního procesu.

Správa majetku

Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý a funkční modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP

Evidence Covid testů

Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.

Evidence objednávek

Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.

Evidence smluv

Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.

Cestovní příkazy

Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.

Seznámení s dokumenty

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

Promítání dat

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky, včetně možnosti si nastavení času, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta.

E-learning

Vzdělávání zaměstnanců on-line – povinné i nepovinné kurzy v prohlížeči a výsledky v přehledných statistikách pro nadřízené. 

Řešení na míru

Modul sestavený na míru podle vašich požadavků. Jakýchkoliv. Vy definujete požadavky, my navrhneme řešení. Deatily dořešíme společně.

SmartFP hrdě pomáhá 53 dalším firmám a může i té vaš

Aratec
Czech In
ČZÚ
Nova
Kooperativa
Zdravotnická záchranná služba
VGD technologies
Pstclc
Pražská teplárenská
Lexum
Hexpol
EkoSystem
Tegamo
Laufen
Easy technologies
Novatec

My už to vymyslíme...

Řekněte nám svou představu o ideálním systému a zbytek nechte na nás.