Každý potřebuje mít náklady pod kontrolou. Evidence jako taková je jen první krok. Dalším krokem je proces schvalování. Celý tento proces jsme zahrnuli do unikátního řešení. Do prostředí nadnárodní společnosti jsme implementovali náš systém SmartFP s modulem pro schvalování nákladů.
Schvalování srozumitelně
Systému jsme nejprve definovali schvalovací proces. Ten zahrnuje v průměru 6 úrovní – od řadových referentů, ředitele jednotlivých továren až po CEO. Celý navržený proces se řídí nastavitelnými finančními limity.
Intuitivní používání
Součástí řešení byla integrace Azure Active directory pro bezpečné přihlašování a jednoduché nastavení oprávnění. Samozřejmostí je intuitivní schvalovací proces s indikací potřebných kroků schválení, včetně e-mailové notifikace a historie všech kroků.
Reportovací modul
Doplňkovou funkcionalitou je využití reportovacího modulu pro rychlý přehled o aktuálním stavu projektů s možností exportu do excelu či PDF.