fbpx

Zlepšete kvalitu servisních služeb

Modul Servisní systém je navržen pro správu a organizaci servisních služeb, které organizace poskytuje svým zákazníkům nebo interním týmům. Tento modul umožňuje zaznamenávání servisních požadavků. Každý požadavek je zaevidován, přiřazen odpovědnému technikovi nebo týmu a sledován po celou dobu svého řešení.

Modul poskytuje přehled o aktuálním stavu všech požadavků, což usnadňuje jejich prioritizaci a správu. Tím se zajišťuje rychlá reakce na vzniklé problémy a minimalizuje se doba, po kterou zákazník nebo interní uživatel čeká na vyřešení svého problému.

Kromě správy servisních požadavků modul také podporuje plánování a provádění pravidelné údržby a kontrol zařízení nebo systémů. Umožňuje nastavení pravidelných údržbových cyklů a generování upomínek pro servisní techniky, což zajišťuje, že žádná důležitá údržba nebude přehlédnuta. Modul také umožňuje sledování historie servisních zásahů a oprav, což poskytuje cenná data pro analýzu spolehlivosti zařízení a identifikaci opakujících se problémů. Analytické nástroje poskytují přehledy o výkonu servisního týmu, rychlosti řešení ticketů a spokojenosti zákazníků.

Celkově modul Servisní systém zvyšuje efektivitu a transparentnost servisních procesů, což vede ke zlepšení kvality poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků.

Cestovní příkazy

Žádejte o cesty, evidujte a vytvářejte vyúčtování pracovních cest. Vše dle platné české legislativy a s automatickými výpočty. I na mobilu….

Evidence faktur

Systém pro evidenci a schvalování příchozích faktur. Nastavíme vám proces schvalování na míru potřebám vaší organizace….

Evidence nákupů a objednávek

Systém pro evidenci a schvalování nákupů uvnitř firem. V souladu se zákonem a s nastavitelnými procesy schvalování….

HelpDesk a ServiceDesk

Pořiďte si kvalitní HelpDesk za bezkonkurenční cenu a odbavujte tikety levou zadní. REST API se postará o napojení na vaše stávající systémy….

Je možné nasadit platformu SmartFP on-premise nebo v cloudu?

Ano, obě možnosti jsou k dispozici. Navíc si můžete vybrat mezi nákupem nebo pronájmem licence. Více informací najdete na stránce Licence a provoz.


Kolik stojí platforma SmartFP? Platím i za funkce, které nepotřebuji?

Platíte pouze za to, co využíváte. Cena se odvíjí od vybraných modulů. Rádi vám připravíme nabídku na míru. Máte zájem o konkrétní kalkulaci? Kontaktujte nás.


Lze upravit schvalovací proces podle potřeb naší firmy?

Ano, workflow lze přizpůsobit na míru. Navíc můžeme upravit i formuláře a pohledy všech modulů. Více informací najdete na stránce Vývoj na míru.


Mohu se přihlašovat bez nutnosti pamatovat si další přístupové údaje?

Ano, naše platforma podporuje SSO (jednotné přihlašování). Přihlášením do jedné aplikace se automaticky přihlásíte i do ostatních. Další informace najdete na stránce Uživatelské rozhraní.


Používáme jiný systém pro účetnictví, lze ho propojit s platformou SmartFP?

Ano, platforma SmartFP disponuje REST API, které umožňuje téměř neomezené možnosti integrace. Navíc již máme hotová propojení s mnoha běžnými aplikacemi. Více informací najdete na stránce Integrace.


Co znamená low-code platforma?

Low-code je způsob vývoje, který je až o polovinu rychlejší a levnější než klasický vývoj. Naše platforma tento přístup plně využívá, což pro vás znamená řadu výhod. Více se dozvíte na stránce Low-code.