HR agenda on-line a systematicky

Evidujte docházku a dovolené zaměstnanců, jejich hodnocení i dokumenty související s BOZP on-line a na jednom místě.

Ucelený systém pro evidenci zaměstnanců


Na jednom míste máte všechny smlouvy a dokumenty, ale i docházku zaměstnanců. Jim i sobě usnadníte také plánování a schvalování dovolené či jiných nepřítomností v práci. Díky propojení s účetním systémem se všechno propíše i do zpracování mezd. SmartFP HR manager umí vše, na co si vzpomenete.

Pokud například potřebujete své kolegy seznamovat se zákonnými předpisy nebo interními dokumenty, vše najdou na jednom místě. Zároveň máte díky modulu Verify Manager potvrzené, že se s dokumenty opravdu seznámili. Už žádné podpisy na papírech a šanony plné dokumentů. Pohlídáte takto třeba i splnění podmínek BOZP.

Zajistíte také on-line a interaktivní vzdělávání zaměstnanců. Kromě přístupu k materiálům odkudkoliv budete mít i vy přehled o absolvovaných školeních.

Zaměstnancům také nabídněte možnost využít schránku důvěry v souladu se zákonem o whistleblowingu.


Digitalizace HR procesů

Starejte se o své zaměstnance tak, aby se jim u vás dobře pracovalo. Provázejte je celým pracovním životem ve vaší firmě - usnadní vám to náš HR Manager.

Díky SmartFP manageru budete mít pohromadě vše, co musíte ze zákona evidovat, ale i další personální informace o zaměstnancích. Třeba jejich pracovní pozice a zařazení v rámci organizace, kariérní postup nebo čerpání firemních benefitů či dovolené a sick days.

Funkce SmartFP HR manageru

Přestaňte vše psát na papír či do excelu. Využijte moduly pro HR.

​ 

Snadná evidence zaměstnanců

Mějte na jednom místě veškeré potřebné informace o zaměstnancích, včetně platového či kariérního růstu, typu úvazku nebo čerpaných benefitů.

​ 

Evidence a schvalování dovolených

Plánování dovolené, schválení nadřízeným a export do účetního systému jsou jen základními funkcemi modulu pro evidenci dovolenek. Evidujte i návštěvu lékaře, služební cestu nebo svatbu zaměstnance.

​ 

Plánování a výkaz práce

Sledujte čas strávený na konkrétních projektech. Využijte filtry na různé výstupy či statistiky, třídit můžete i typy činností a konkrétní projekty. Systém také automaticky generuje zákonem dané přestávky. 

​ 

Přehlednost o organizační struktuře

Každý jasně vidí, kdo je čí nadřízený, kdo koho zastupuje a kdo má právo o čem rozhodnout.


Informace pro kolegy

Všichni mají přehled, kdy jsou kolegové v práci a kdy mají dovolenou.

​ 

Sdílení s jinými systémy (API)

Všechna data snadno propíšete do dalších systémů - pomocí exportu nebo on-line rest API. Za dodržení veškerých bezpečnostních zásad.

WEBINÁŘ  24 / 10 / 2023



Novela zákoníku práce:

klíčové změny a jejich ukázka v praxi


Digitalizujeme HR procesy i ve vaší firmě

Poradíme vám a pomůžeme s implementací SmartFP HR Manageru v souladu s platnou legislativou.

Nemusíte hned budovat rozsáhlý on-line HR systém. Začněte postupně - například evidencí dovolené - a postupně nasazujte další moduly. Tak postavíte funkční řešení na pevných základech.


Vykazování práce přes SmartFP zabere několik sekund. U techniků vykazujících práci na zakázce
ještě méně. Nám již neunikne žádná fakturace  za odvedenou práci."



Jiří Kakos,
provozní ředitel Glentech, s.r.o

   

HR Manager snadno propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začalo systémem pro evidenci zaměstnanců, může přerůst v komplexní řešení pro celou firmu.
Kromě HR Manager SmartFP umí také: 

HelpDesk

Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Aby se vám helpdesk snadno používal, vyladíte si jej podle svých potřeb – i bez programátora.

Schvalování faktur

Modul pro schvalování a evidenci přijatých faktur. Jednoduše jej propojíte s účetním programem, abyste měli přehled o jejich úhradách.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí a sledování obchodního procesu.

Správa majetku

Systém pro evidenci firemního zařízení a vybavení. Pohlídá za vás veškeré zákonné povinnosti jako revize elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, jejich hodnocení nebo schvalování dovolené či hlídání souladu s BOZP.

Evidence objednávek

Modul pro evidenci a schvalování nákupních požadavků celé firmy podle nastavených pravidel.

Evidence smluv

Přehledný systém pro evidenci smluv včetně vyhledávání a filtrování. Mějte přehled v tom, kdo kdy jakou smlouvu schválil.

Cestovní příkazy

Modul pro zjednodušení výpočtů cestovních nákladů, jejich vykazování a schvalování.

Seznámení s dokumenty

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

Promítání dat

MModul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky. Nastavit si můžete i čas stahování, aby vám neunikla žádná lhůta.

E-learning

Modul pro on-line vzdělávání zaměstnanců. Umožní spuštění kurzů v prohlížeči a zaznamená výsledky v přehledných statistikách pro reportování nadřízeným.

Řešení na míru

Modul sestavený na míru vašim požadavkům. Vy si řekněte, co potřebujete, my vám navrhneme řešení. Detaily dořešíme společně.

Schránka důvěry - whistleblowing

Firemní schránka důvěry. Umožněte zaměstnancům anonymně oznamovat problémy a zlepšovat pracovní prostředí. Splňte své povinnosti co se týče whistleblowingu.

SmartFP hrdě pomáhá 53 dalším firmám a může i té vaší

Aratec
Czech In
ČZÚ
Nova
Kooperativa
Zdravotnická záchranná služba
VGD technologies
Pstclc
Pražská teplárenská
Lexum
Hexpol
EkoSystem
Tegamo
Laufen
Easy technologies
Novatec

Řešení HR agendy ve SmartFP Vám rád představím.

Jiří Procházka
Sales Manager
T: +420 774 023 418