
Zprávy z datové schránky se automaticky stahují i odesílají. Nastavíte si čas, kdy se zprávy stahují, aby vám neunikla žádná lhůta.
Přeposílání zpráv kolegům a kontrola vyřízených zpráv už nebude každodenní rutina.
Modul Datová schránka zajišťuje stahování a odesílání zpráv z datové schránky. Zároveň si můžete nastavit pravidelný čas, kdy se zprávy stáhnou, aby vám zbytečně neutekla lhůta.
Nastavíte si zodpovědné osoby, kterým budou zprávy z datové schránky posílány, a to jak automaticky, tak manuálně.
Pro odchozí zprávy můžete nastavit finální schvalování odpovědnou osobou před odesláním. Systém vás automaticky upozorní, že je čas na vyjádření.
Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle modulu Datová schránka SmartFP zvládá například:
Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Dobrý helpdesk se musí hlavně snadno používat. Proto si ten náš i bez programátora vyladíte tak, aby vám 100% seděl. Od názvů sloupců po funkce navíc.
Modul evidující přijaté faktury. Obsahuje schvalovací proces včetně oprávněnosti a evidence k proplacení. Snadno jej napojíme na účetní systémy.
Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí i sledování obchodního procesu.
Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.
Jednoduchý a funkční modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.
Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP
Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.
Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.
Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.
Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.
Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.
Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.
Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.
Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky, včetně možnosti si nastavení času, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta.
Vzdělávání zaměstnanců on-line – povinné i nepovinné kurzy v prohlížeči a výsledky v přehledných statistikách pro nadřízené.
Modul sestavený na míru podle vašich požadavků. Jakýchkoliv. Vy definujete požadavky, my navrhneme řešení. Deatily dořešíme společně.