Už nemusíte hlídat
datovou schránku,
aplikace ji ohlídá za vás

Zprávy z datové schránky se automaticky stahují i odesílají. Nastavíte si čas, kdy se zprávy stahují, aby vám neunikla žádná lhůta.

Konec neustálému připojování k datovým schránkám

Už se nestane, že přijatou zprávu z datové schránky nikdo neřeší. Systém podle typu zprávy zadá k vyřešení úkol z datové schránky i kolegovi, který standardně nemá do datové schránky přístup. Zároveň je možné stanovit zodpovědnou osobu, která před odesláním jakékoliv zprávy musí obsah odsouhlasit. Systém hlídá termíny, eviduje kdy, co, kdo vyřešil. Datum, čas stahování zpráv je možné si individuálně nastavit. (Třeba stahování zpráv v pátek, aby začala běžet lhůta před víkendem, nemusí byt vždy praktické). 

Nechte systém pracovat za vás

​ 

Nastavení času stahování

Máte možnost si nastavit den, čas, kdy se mají zprávy z datové schránky stahovat. Už vám neunikne žádná lhůta.

​ 

Nastavení zodpovedných osob

Po nastavení zodpovědných osob za konkrétní úkoly budou zprávy z datové schránky směrovány napřímo na zvolenou osobu.

​ 

Ušetření času při delegování úkolů

Posláním zprávy napřímo zodpovědné osobě, kterou si nastavíte dopředu, neztrácíte čas přeposíláním.

​ 

Kontrola před odesláním

Je možnost nastavit osobu, která před odesláním veškerých zpráv z datové schránky, musí obsah odsouhlasit.

​ 

Upozornění na termín

Systém za vás hlídá lhůty, do kterých byste měli přes datovou schránku zareagovat. Zavčas vás upozorní.

​ 

Automaticky nebo manuálně

Volba je na vás. Někdo upřednostňuje ruční odškrtávání splnění úkolů,  jiný preferuje automatické odškrtnutí, po té, co mail z datové schránky odejde.

SmartFP hrdě pomáhá 53 dalším firmám a může i té vaší

Aratec
Czech In
ČZÚ
Nova
Kooperativa
Zdravotnická záchranná služba
VGD technologies
Pstclc
Pražská teplárenská
Lexum
Hexpol
EkoSystem
Tegamo
Laufen
Easy technologies
Novatec

Systémem pro komunikaci s datovou schránkou to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle modulu Datová schránka SmartFP zvládá například:

HelpDesk

Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Aby se vám helpdesk snadno používal, vyladíte si jej podle svých potřeb – i bez programátora.

Schvalování faktur

Modul pro schvalování a evidenci přijatých faktur. Jednoduše jej propojíte s účetním programem, abyste měli přehled o jejich úhradách.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí a sledování obchodního procesu.

Správa majetku

Systém pro evidenci firemního zařízení a vybavení. Pohlídá za vás veškeré zákonné povinnosti jako revize elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, jejich hodnocení nebo schvalování dovolené či hlídání souladu s BOZP.

Evidence objednávek

Modul pro evidenci a schvalování nákupních požadavků celé firmy podle nastavených pravidel.

Evidence smluv

Přehledný systém pro evidenci smluv včetně vyhledávání a filtrování. Mějte přehled v tom, kdo kdy jakou smlouvu schválil.

Cestovní příkazy

Modul pro zjednodušení výpočtů cestovních nákladů, jejich vykazování a schvalování.

Seznámení s dokumenty

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

Promítání dat

MModul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky. Nastavit si můžete i čas stahování, aby vám neunikla žádná lhůta.

E-learning

Modul pro on-line vzdělávání zaměstnanců. Umožní spuštění kurzů v prohlížeči a zaznamená výsledky v přehledných statistikách pro reportování nadřízeným.

Řešení na míru

Modul sestavený na míru vašim požadavkům. Vy si řekněte, co potřebujete, my vám navrhneme řešení. Detaily dořešíme společně.

Schránka důvěry - whistleblowing

Firemní schránka důvěry. Umožněte zaměstnancům anonymně oznamovat problémy a zlepšovat pracovní prostředí. Splňte své povinnosti co se týče whistleblowingu.

My už to vymyslíme...

Řekněte nám svou představu o ideálním systému a zbytek nechte na nás.