Podepisujte elektronicky

Elektronické podepisování je klíčovou funkcionalitou, která umožňuje rychlé a bezpečné podepisování dokumentů přímo v digitálním prostředí. Díky plné integraci s platformami eSigno, Signi, Digisign, Insign a Identitou občana si můžete snadno vybrat řešení, které odpovídá vašim potřebám, a začněte okamžitě podepisovat veškeré dokumenty digitálně bez sebemenších problémů.

Uživatelé mohou podepisovat dokumenty snadno a pohodlně, bez nutnosti fyzického podpisu, což výrazně urychluje schvalovací procesy a zvyšuje celkovou efektivitu organizace.

Funkce elektronického podepisování ve SmartFP zahrnuje různé úrovně zabezpečení, včetně digitálních certifikátů, které ověřují identitu podepisující osoby a zajišťují integritu dokumentu.

Elektronicky podepsané dokumenty lze snadno spravovat v systému SmartFP. Tato funkce je ideální pro organizace, které chtějí modernizovat své procesy, minimalizovat papírovou administrativu a zvýšit bezpečnost a spolehlivost svých dokumentačních postupů.

Elektronická kniha úrazů

Evidujte a řešte úrazy elektronicky a podle zákona, třeba i z mobilu. Budete mít okamžitý přehled o incidentech a podklady pro případný audit….

Evidence smluv

Firemní software pro vytváření, schvalování a evidování smluv. Hlídá za vás platnost dokumentů a umožňuje elektronické podepisování….

E-learning platforma

Vzdělávejte zaměstnance na platformě SmartFP. Vytvářejte kurzy a testy a hlídejte, jak si kdo vede. Přes skupiny nebo po jednotlivcích….

Evidence zaměstnanců

Zaměstnanci a všechny jejich údaje na jednom místě. Už evidujete? Napojíme se na váš stávající systém a poskytneme vám všechny výhody SmartFP….

Je možné nasadit platformu SmartFP on-premise nebo v cloudu?

Ano, obě možnosti jsou k dispozici. Navíc si můžete vybrat mezi nákupem nebo pronájmem licence. Více informací najdete na stránce Licence a provoz.


Kolik stojí platforma SmartFP? Platím i za funkce, které nepotřebuji?

Platíte pouze za to, co využíváte. Cena se odvíjí od vybraných modulů. Rádi vám připravíme nabídku na míru. Máte zájem o konkrétní kalkulaci? Kontaktujte nás.


Lze upravit schvalovací proces podle potřeb naší firmy?

Ano, workflow lze přizpůsobit na míru. Navíc můžeme upravit i formuláře a pohledy všech modulů. Více informací najdete na stránce Vývoj na míru.


Mohu se přihlašovat bez nutnosti pamatovat si další přístupové údaje?

Ano, naše platforma podporuje SSO (jednotné přihlašování). Přihlášením do jedné aplikace se automaticky přihlásíte i do ostatních. Další informace najdete na stránce Uživatelské rozhraní.


Používáme jiný systém pro účetnictví, lze ho propojit s platformou SmartFP?

Ano, platforma SmartFP disponuje REST API, které umožňuje téměř neomezené možnosti integrace. Navíc již máme hotová propojení s mnoha běžnými aplikacemi. Více informací najdete na stránce Integrace.


Co znamená low-code platforma?

Low-code je způsob vývoje, který je až o polovinu rychlejší a levnější než klasický vývoj. Naše platforma tento přístup plně využívá, což pro vás znamená řadu výhod. Více se dozvíte na stránce Low-code.