fbpx

Bezpečná komunikace přes datové schránky

Modul slouží k bezpečné a efektivní komunikaci s úřady a dalšími subjekty, které používají oficiální elektronický systém datových schránek. Tento modul umožňuje odesílání, přijímání a správu úřední korespondence, jako jsou podání, rozhodnutí, výzvy či oznámení, v digitální formě.

Díky integraci s datovými schránkami (ISDS) mohou uživatelé pohodlně přistupovat k doručeným zprávám, stahovat je, odpovídat na ně a uchovávat veškerou komunikaci na jednom místě. Díky uživatelskému právu podatelna nebo automatizaci workflow budete mít vždy jistotu, že se konkrétní zpráva dostala do správných rukou ve vaší organizaci.

Kromě správy samotné komunikace modul nabízí také funkce pro automatizaci a usnadnění práce s dokumenty. Umožňuje nastavení notifikací o nových zprávách, které zajišťují, že žádná důležitá zpráva nebude přehlédnuta. Také poskytuje možnosti třídění a filtrování zpráv, což usnadňuje jejich vyhledávání a správu.

Celkově modul Datových schránek zvyšuje efektivitu a transparentnost komunikace, snižuje administrativní náročnost a zajišťuje dodržování právních předpisů týkajících se elektronické komunikace s veřejnou správou.

Cestovní příkazy

Žádejte o cesty, evidujte a vytvářejte vyúčtování pracovních cest. Vše dle platné české legislativy a s automatickými výpočty. I na mobilu….

Evidence faktur

Systém pro evidenci a schvalování příchozích faktur. Nastavíme vám proces schvalování na míru potřebám vaší organizace….

Evidence nákupů a objednávek

Systém pro evidenci a schvalování nákupů uvnitř firem. V souladu se zákonem a s nastavitelnými procesy schvalování….

HelpDesk a ServiceDesk

Pořiďte si kvalitní HelpDesk za bezkonkurenční cenu a odbavujte tikety levou zadní. REST API se postará o napojení na vaše stávající systémy….

Je možné nasadit platformu SmartFP on-premise nebo v cloudu?

Ano, obě možnosti jsou k dispozici. Navíc si můžete vybrat mezi nákupem nebo pronájmem licence. Více informací najdete na stránce Licence a provoz.


Kolik stojí platforma SmartFP? Platím i za funkce, které nepotřebuji?

Platíte pouze za to, co využíváte. Cena se odvíjí od vybraných modulů. Rádi vám připravíme nabídku na míru. Máte zájem o konkrétní kalkulaci? Kontaktujte nás.


Lze upravit schvalovací proces podle potřeb naší firmy?

Ano, workflow lze přizpůsobit na míru. Navíc můžeme upravit i formuláře a pohledy všech modulů. Více informací najdete na stránce Vývoj na míru.


Mohu se přihlašovat bez nutnosti pamatovat si další přístupové údaje?

Ano, naše platforma podporuje SSO (jednotné přihlašování). Přihlášením do jedné aplikace se automaticky přihlásíte i do ostatních. Další informace najdete na stránce Uživatelské rozhraní.


Používáme jiný systém pro účetnictví, lze ho propojit s platformou SmartFP?

Ano, platforma SmartFP disponuje REST API, které umožňuje téměř neomezené možnosti integrace. Navíc již máme hotová propojení s mnoha běžnými aplikacemi. Více informací najdete na stránce Integrace.


Co znamená low-code platforma?

Low-code je způsob vývoje, který je až o polovinu rychlejší a levnější než klasický vývoj. Naše platforma tento přístup plně využívá, což pro vás znamená řadu výhod. Více se dozvíte na stránce Low-code.