fbpx

Sledujte docházku a nepřítomnost zaměstnanců efektivně

Modul slouží k přesnému sledování a evidenci pracovní doby zaměstnanců. Umožňuje zaznamenávat příchody a odchody z pracoviště a další aktivity, a to buď manuálně, nebo prostřednictvím elektronických systémů, jako jsou čipové karty či biometrické systémy.

Modul poskytuje detailní přehled o odpracovaných hodinách, včetně přestávek, přesčasů a nepravidelné pracovní doby. Umožňuje snadné vyhodnocování docházkových dat pro výpočet mezd, sledování pracovní disciplíny a optimalizaci pracovní doby.

Nabízí také nástroje pro správu absencí, jako jsou dovolené, nemocenské, služební cesty a jiné formy nepřítomnosti. Modul usnadňuje plánování a schvalování těchto absencí, čímž zjednodušuje komunikaci mezi zaměstnanci a nadřízenými a zajišťuje, že nedochází k personálnímu poddimenzování.

Kromě toho modul generuje přehledy a reporty pro analýzu pracovního nasazení a efektivity týmu a pomáhá zajistit shodu s legislativními požadavky týkajícími se pracovních hodin a odpočinku.

Celkově modul Docházka zjednodušuje správu docházky, zvyšuje transparentnost a přispívá k optimalizaci pracovních procesů ve firmě.

Nepřítomnost

Lze poskytovat samostatně nebo jako součást docházky.

Nabízí nástroje pro správu absencí, jako jsou dovolené, nemocenské, služební cesty a jiné formy nepřítomnosti. Modul usnadňuje plánování a schvalování těchto absencí, čímž zjednodušuje komunikaci mezi zaměstnanci a nadřízenými a zajišťuje, že nedochází k personálnímu poddimenzování.

Cestovní příkazy

Žádejte o cesty, evidujte a vytvářejte vyúčtování pracovních cest. Vše dle platné české legislativy a s automatickými výpočty. I na mobilu….

Evidence faktur

Systém pro evidenci a schvalování příchozích faktur. Nastavíme vám proces schvalování na míru potřebám vaší organizace….

Evidence nákupů a objednávek

Systém pro evidenci a schvalování nákupů uvnitř firem. V souladu se zákonem a s nastavitelnými procesy schvalování….

HelpDesk a ServiceDesk

Pořiďte si kvalitní HelpDesk za bezkonkurenční cenu a odbavujte tikety levou zadní. REST API se postará o napojení na vaše stávající systémy….

Je možné nasadit platformu SmartFP on-premise nebo v cloudu?

Ano, obě možnosti jsou k dispozici. Navíc si můžete vybrat mezi nákupem nebo pronájmem licence. Více informací najdete na stránce Licence a provoz.


Kolik stojí platforma SmartFP? Platím i za funkce, které nepotřebuji?

Platíte pouze za to, co využíváte. Cena se odvíjí od vybraných modulů. Rádi vám připravíme nabídku na míru. Máte zájem o konkrétní kalkulaci? Kontaktujte nás.


Lze upravit schvalovací proces podle potřeb naší firmy?

Ano, workflow lze přizpůsobit na míru. Navíc můžeme upravit i formuláře a pohledy všech modulů. Více informací najdete na stránce Vývoj na míru.


Mohu se přihlašovat bez nutnosti pamatovat si další přístupové údaje?

Ano, naše platforma podporuje SSO (jednotné přihlašování). Přihlášením do jedné aplikace se automaticky přihlásíte i do ostatních. Další informace najdete na stránce Uživatelské rozhraní.


Používáme jiný systém pro účetnictví, lze ho propojit s platformou SmartFP?

Ano, platforma SmartFP disponuje REST API, které umožňuje téměř neomezené možnosti integrace. Navíc již máme hotová propojení s mnoha běžnými aplikacemi. Více informací najdete na stránce Integrace.


Co znamená low-code platforma?

Low-code je způsob vývoje, který je až o polovinu rychlejší a levnější než klasický vývoj. Naše platforma tento přístup plně využívá, což pro vás znamená řadu výhod. Více se dozvíte na stránce Low-code.