fbpx

Proč SmartFP

přestaňte ztrácet čas

Místo různých aplikací jeden přehledný systém

přestaňte ztrácet čas

Místo různých aplikací jeden přehledný systém

Left ImageRight Image

takto to dále nejde

Jak funguje firma bez SmartFP?

Evidence faktur v šanonech, schvalování smluv přes e-mail, data o zákaznících v tabulkách, docházka zaměstnanců v jednom systému a žádosti o dovolené zase v jiném.

Pro malou firmu o pár zaměstnancích možná běžná praxe. Když ale firma roste a přibývá zaměstnanců i zákazníků, stává se tento systém nepřehledným. Místo důležité práce trávíte čas hledáním, kopírováním a přepisováním.

Nešlo by to jinak?

takto to dále nejde

Jak funguje firma bez SmartFP?

Evidence faktur v šanonech, schvalování smluv přes e-mail, data o zákaznících v tabulkách, docházka zaměstnanců v jednom systému a žádosti o dovolené zase v jiném.

Pro malou firmu o pár zaměstnancích možná běžná praxe. Když ale firma roste a přibývá zaměstnanců i zákazníků, stává se tento systém nepřehledným. Místo důležité práce trávíte čas hledáním, kopírováním a přepisováním.

Nešlo by to jinak?

Systém, který se vám přizpůsobí

SmartFP je low-code platforma. To znamená, že si ji snadno upravíte podle sebe bez ajťáka nebo znalostí kódování.

Funguje to jako skládačka. Práci v systému si vyzkoušíte a rychle zjistíte, co ještě potřebujete – speciální pole, tlačítka, nebo rovnou novou funkci? Moduly si buď sami upravíte, nebo vám s tím pomůžeme.

Systém, který se vám přizpůsobí

SmartFP je low-code platforma. To znamená, že si ji snadno upravíte podle sebe bez ajťáka nebo znalostí kódování.

Funguje to jako skládačka. Práci v systému si vyzkoušíte a rychle zjistíte, co ještě potřebujete – speciální pole, tlačítka, nebo rovnou novou funkci? Moduly si buď sami upravíte, nebo vám s tím pomůžeme.

prozkoumejte

Nejoblíbenější moduly zákazníků

HelpDesk

tiketový systém

HelpDesk

S naším tiketovým systémem získáte přehled o všech požadavcích a zajistíte jejich rychlé a efektivní vyřízení.

Faktury

evidence a schvalování

Faktury

Elektronická evidence a schvalování faktur vám zajistí efektivnější a hlavně bezchybné zpracování.

Docházka

agenda pod kontrolou

Docházka

Elektronická evidence docházky vám pomůže mít agendu přehlednou a pod dokonalou kontrolou. Navíc automaticky vypočítá pracovní hodiny.

Cestovní příkazy

cesty a náhrady

Cestovní příkazy

Pracovní cesty a náhrady budete mít v přehledném systému dostupném odkudkoliv. Díky online přístupu zjednoduší práci zaměstnancům i manažerům.

jak to dělají jinde

Tady si už práci zjednodušili

Katalog Herců

Katalog Herců

Objevte, jak jsme vytvořili přehledný a interaktivní online katalog herců, který usnadňuje vyhledávání a správu profilů.

funkcionality platformy

Zjistěte proč si vybrat platformu SmartFP pro vaše podnikání

máte to na dosah ruky

Chcete SmartFP

Zjistíme, co ve firmě potřebujete

Chcete si usnadnit schvalování smluv, uspořádat kontakty nebo třeba usnadnit evidenci docházky? Podle vašich potřeb vybereme moduly, které vám sednou.

1

Navržené řešení si vyzkoušíte

Systém si napřed vyzkoušíte na konkrétních úkolech, které ve firmě řešíte. Rychle tak odhalíte, co vám vyhovuje a co méně. Podle toho ještě systém upravíme.

2

Hotový systém nasadíme

Přizpůsobený a odladěný SmartFP se všemi moduly a vychytávkami nasadíme do plného provozu. Pomůžeme vám s přesunem dat a dalším nastavením.

3