prozkoumejte
Nejoblíbenější moduly zákazníků
HelpDesk
tiketový systém
HelpDesk
S naším tiketovým systémem získáte přehled o všech požadavcích a zajistíte jejich rychlé a efektivní vyřízení.
Faktury
evidence a schvalování
Faktury
Elektronická evidence a schvalování faktur vám zajistí efektivnější a hlavně bezchybné zpracování.
Docházka
agenda pod kontrolou
Docházka
Elektronická evidence docházky vám pomůže mít agendu přehlednou a pod dokonalou kontrolou. Navíc automaticky vypočítá pracovní hodiny.
Cestovní příkazy
cesty a náhrady
Cestovní příkazy
Pracovní cesty a náhrady budete mít v přehledném systému dostupném odkudkoliv. Díky online přístupu zjednoduší práci zaměstnancům i manažerům.
jak to dělají jinde
Tady si už práci zjednodušili
Díky SmartFP mají firmy své procesy pod kontrolou, dokumenty v pořádku a navíc šetří náklady.
Studie ukazuje, jak VGD Technologies využilo digitalizaci a optimalizaci k zlepšení řízení procesů. Zjistěte, jaký byl jejich přístup a výsledky.
Zjistěte, jak C-IN využila nástrojů SmartFP ke zjednodušení a digitalizaci svých procesů, což vedlo k lepšímu výkonu a úspoře času.
Digitalizace Botanického ústavu: od listů papíru k on-line procesům
Podívejte se, jak Botanický ústav přešel z papírových dokumentů na efektivní on-line systém a jaký dopad to mělo na jejich každodenní práci.
Zjistěte, jak může propojení registračního systému s platební bránou zjednodušit organizaci událostí a zvýšit spokojenost uživatelů.
Objevte, jak jsme vytvořili přehledný a interaktivní online katalog herců, který usnadňuje vyhledávání a správu profilů.
Prozkoumejte, jak Offices Unlimited využívá náš rezervační systém k efektivní správě kancelářských prostor a rezervací pro své klienty.
Případová studie popisuje, jak PST CLC implementovalo řešení SmartFP, které jim pomohlo dosáhnout lepší organizace a úspory času.
funkcionality platformy
Zjistěte proč si vybrat platformu SmartFP pro vaše podnikání
-
Low-code
Více o funkcionalitě: Low-codeFiremní aplikace ve SmartFP stavíme pomocí low-code řešení, což je efektivnější řešení a ušetříte až polovinu oproti standardnímu vývoji.
-
Vývoj na míru
Více o funkcionalitě: Vývoj na míruNabízíme vývoj na míru dle vašich potřeb. Přizpůsobíme naše aplikace podle vašich požadavků nebo vytvoříme zcela nové.
-
Uživatelské rozhraní
Více o funkcionalitě: Uživatelské rozhraníIntuitivní uživatelské rozhraní které vám umožní snadné použití vašich firemních aplikací. Plně responzivní a jednoduché.
-
Mobilní aplikace
Více o funkcionalitě: Mobilní aplikacePřistupujte k vašim firemním aplikacím kdykoli a odkudkoliv s naší mobilní aplikací pro iOS a Android. Informace máte na dosah ruky.
-
Zastupování
Více o funkcionalitě: ZastupováníUmožňuje uživatelům platformy zvolit si zástup v době nepřítomnosti. Schvalování může pak pokračovat i pokud je zaměstnanec na delší dovolené.
-
Integrace
Více o funkcionalitě: IntegracePropojujeme firemní aplikace s dalšími systémy a službami pro lepší spolupráci a efektivitu. Nedělejte nic zbytečně dvakrát.
-
Ostatní funkcionality
Více o funkcionalitě: Ostatní funkcionalityVšechny ostatní funkcionality platformy SmartFP. Zjistěte proč je SmartFP nejlepší volbou pro vaše podnikání.
-
Kiosky
Více o funkcionalitě: KioskyPoužívejte jednu firemní aplikaci i na kioscích. Získáte přístup k informacím a aplikacím bez nutnosti počítače přímo ve výrobě.
-
Licencování a provoz
Více o funkcionalitě: Licencování a provozSmartFP si můžete zakoupit jednorázově a nainstalovat na vlastní servery, nebo vám ho uložíme na cloud a ovládáte ho z internetového prohlížeče.
-
Elektronické podepisování dokumentů
Více o funkcionalitě: Elektronické podepisování dokumentůVyberte si svého dodavatele podepisování a podepisujte všechny dokumenty se zaměstnanci i klienty na platformě SmartFP elektronicky.
-
AI umělá inteligence
Více o funkcionalitě: AI umělá inteligenceVytěžujte faktury nebo jiné dokumenty za pomocí QR, ISDOC nebo umělé inteligence nebo prohledávejte rozsáhlé dokumenty za pomocí AI.
-
SmartFP a bezpečnost
Více o funkcionalitě: SmartFP a bezpečnostSmartFP klade důraz na bezpečnost firemních dat. Díky dvoufaktorovému ověření, řízení přístupů a pravidelným testům zajišťuje ochranu dat pro firmy všech velikostí.
SmartFP se naučíte používat za pár minut
Systém si přizpůsobíte tak, aby se dobře používal každému. Účetním, recepčním i šéfům. Na počítači i v mobilní aplikaci.
Klidně si to rovnou vyzkoušejte. Bezplatně vám připravíme demo verzi na míru vaší firmě.
máte to na dosah ruky
Chcete SmartFP?
Řekněte nám, co řešíte a my už to vymyslíme.