Modul AD Manager umožňuje práci v Active Directory bez přímého přístupu do samotného AD systému.
nebo je jen zpřístupnit data uživatelům - např. telefonní seznam a dát přístup pro editaci dat v AD jen tak nemůžete? Váš problém elegantně vyřeší naše aplikace - modul AD manager.
Na jedné straně zajistí publikování dat pro čtení uživatelům, na straně druhé zodpovědným osobám možnost editace vybraných údajů. To vše se děje, aniž byste museli poskytnout přístup do Active directory. A to vše jednoduše přes webové rozhraní.
Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle modulu AD Manager SmartFP zvládá například:
Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Aby se vám helpdesk snadno používal, vyladíte si jej podle svých potřeb – i bez programátora.
Modul pro schvalování a evidenci přijatých faktur. Jednoduše jej propojíte s účetním programem, abyste měli přehled o jejich úhradách.
Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí a sledování obchodního procesu.
Systém pro evidenci firemního zařízení a vybavení. Pohlídá za vás veškeré zákonné povinnosti jako revize elektrozařízení či vypršení záruk.
Jednoduchý modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.
Modul pro evidenci zaměstnanců, jejich hodnocení nebo schvalování dovolené či hlídání souladu s BOZP.
Modul pro evidenci a schvalování nákupních požadavků celé firmy podle nastavených pravidel.
Přehledný systém pro evidenci smluv včetně vyhledávání a filtrování. Mějte přehled v tom, kdo kdy jakou smlouvu schválil.
Modul pro zjednodušení výpočtů cestovních nákladů, jejich vykazování a schvalování.
Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.
Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.
MModul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.
Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky. Nastavit si můžete i čas stahování, aby vám neunikla žádná lhůta.
Modul pro on-line vzdělávání zaměstnanců. Umožní spuštění kurzů v prohlížeči a zaznamená výsledky v přehledných statistikách pro reportování nadřízeným.
Modul sestavený na míru vašim požadavkům. Vy si řekněte, co potřebujete, my vám navrhneme řešení. Detaily dořešíme společně.
Firemní schránka důvěry. Umožněte zaměstnancům anonymně oznamovat problémy a zlepšovat pracovní prostředí. Splňte své povinnosti co se týče whistleblowingu.