Mějte faktury přehledně online
Díky elektronické evidenci a automatizaci výrazně zrychlíte fakturaci a s ní spojené procesy. Mějte faktury online, dostupné odkudkoliv.
zjistěte proč
Zbavte se zbytečných chyb a zrychlete vyřizování faktur
Rychlost a efektivita
Faktury vytvoříte, odešlete a schválíte na pár kliknutí.
Snížení chybovosti
Automatické kontroly za vás pohlídají chyby jako překlepy nebo nesprávné částky.
Přehlednost a dostupnost
V elektronické evidenci máte všechny doklady na jednom místě a dostanete se k nim odkudkoliv, třeba i z mobilu.
Úspora nákladů
Díky digitalizaci faktur snížíte náklady spojené s tiskem, nákupem papíru a poštovným. Taky už nemusíte plnit šanony stovkami dokumentů.
Zvýšená bezpečnost
S pokročilými bezpečnostními opatřeními budou vaše dokumenty ve větším bezpečí, než když je ukádáte do regálů v kanceláři.
Evidovat a schvalovat faktury elektronicky se naučíte raz dva
Přijímat papírové faktury nebo si je přeposílat v e-mailech už je minulostí. Přejděte na intuitivní evidenční systém, ve kterém vidíte schvalování i informace o úhradách faktur.
Celý proces včetně schvalovacích limitů a lhůt si nastavíte podle sebe.
Důvěřují nám
lídři trhu.
Důvěřují nám lídři trhu.
Elektronické schvalování faktur
Faktury schválíte online a obejdete se bez papírových dokumentů.
Automatizace fakturace
Systém za vás automaticky zpracuje a roztřídí faktury. Nemusíte je přepisovat, takže zamezíte překlepům a chybám.
Přehledné prostředí a funkce
V intuitivním systému si snadno ověříte stav faktur a veškeré kroky zvládnete efektivně a včas.
Online evidence faktur
K fakturám máte přístup kdykoliv a odkudkoliv. Stačí vám připojení k internetu na notebooku, nebo v mobilu.
Fakturační procesy efektivně
Modul vám zjednoduší celý fakturační proces, od přijetí faktury po její schválení a archivaci.
Analýzy a přehledy
Díky podrobným analýzám můžete stále zdokonalovat fakturační procesy a s detailními přehledy dokážete lépe plánovat a rozhodovat.
usnadněte si práci
Chcete si modul vyzkoušet?
Chcete si vyzkoušet, jak modul funguje v praxi? Rádi vám připravíme plně funkční ukázku modulu, kterou vám zašleme na email společně s personalizovanou nabídkou.
rozšiřte si obzory
Podívejte se na další moduly
SmartFP je modulární low-code webová platforma, která obsahuje spoustu firemních aplikací a propojení, které vám přizpůsobíme na míru.
Spravujte pracovní cesty elektronicky Zjednodušte si schvalování cestovních příkazů a získejte dokonalý přehled o všech služebních cestách. Vše je online, automatizované a přístupné odkudkoliv. zjistěte proč Zjednodušte si…
Mějte faktury přehledně online Díky elektronické evidenci a automatizaci výrazně zrychlíte fakturaci a s ní spojené procesy. Mějte faktury online, dostupné odkudkoliv. zjistěte proč Zbavte se zbytečných chyb…
Schvalujte objednávky elektronicky Konec chaosu v nákupních procesech. Schvalujte interní objednávky elektronicky a mějte kontrolu nad nákupními požadavky. Získejte přehled, snižte náklady a šetřete čas. zjistěte proč Ušetřete…
Řešte požadavky rychle a efektivně Místo telefonování a posílání e-mailů zadávejte požadavky do přehledného systému, který si snadno přizpůsobíte. Žádný požadavek klienta nebo kolegy nezapadne. zjistěte proč Požadavky…