fbpx

Řešte požadavky rychle a efektivně

zjistěte proč

Požadavky odbavíte rychleji a žádný se vám neztratí

Rychlejší zpracování požadavků

Díky tiketovému systému poskytenete svým zákazníkůma koelgům  rychlejší a přesnější pomoc.

Lepší přehled požadavků

Všechny požadavky vidíte seřazené podle priorit. Nestane se vám, že by nějaký zapadl.

Snížení chybovosti procesů

Podrobné reporty a analýzy vám umožní sledovat výkon týmu a identifikovat oblasti pro zlepšení.

Tiketový systém

V systému vidíte přehledně všechny požadavky. Můžete si je třídit do kategorií, určovat jim prioritu a sledovat jejich stav.

Efektivní řízení a sledování požadavků

Automatické přidělování tiketů vám zjednoduší rozdělování práce v týmu. 

Zákaznická podpora

Modul podporuje různé komunikační kanály, přes které s kolegy a zákazníky komunikujete.

Technická podpora

Helpdesk vás snadno propojí s odborníky, když potřebujete řešit složité technické problémy. Nemusíte čekat až se technikům dovoláte, systém vám zajistí rychlou odezvu.

Integrace se stávajícími systémy

Helpdesk můžete propojit s vaším CRM, ERP a dalšími systémy pro bezproblémový tok informací.

Analýza a reportování

Systém vám vygeneruje reporty a analýzy, na základě kterých můžete vaše procesy na vyřizování požadavků ještě vylepšit.

Cestovní příkazy

Spravujte pracovní cesty elektronicky Zjednodušte si schvalování cestovních příkazů a získejte dokonalý přehled o všech služebních cestách. Vše je online, automatizované a přístupné odkudkoliv. zjistěte proč Zjednodušte si…

Evidence faktur

Mějte faktury přehledně online Díky elektronické evidenci a automatizaci výrazně zrychlíte fakturaci a s ní spojené procesy. Mějte faktury online, dostupné odkudkoliv. zjistěte proč Zbavte se zbytečných chyb…

Evidence nákupů a objednávek

Schvalujte objednávky elektronicky Konec chaosu v nákupních procesech. Schvalujte interní objednávky elektronicky a mějte kontrolu nad nákupními požadavky. Získejte přehled, snižte náklady a šetřete čas. zjistěte proč Ušetřete…

HelpDesk a ServiceDesk

Řešte požadavky rychle a efektivně Místo telefonování a posílání e-mailů zadávejte požadavky do přehledného systému, který si snadno přizpůsobíte. Žádný požadavek klienta nebo kolegy nezapadne. zjistěte proč Požadavky…

Je možné nasadit platformu SmartFP on-premise nebo v cloudu?

Ano, obě možnosti jsou k dispozici. Navíc si můžete vybrat mezi nákupem nebo pronájmem licence. Více informací najdete na stránce Licence a provoz.


Kolik stojí platforma SmartFP? Platím i za funkce, které nepotřebuji?

Platíte pouze za to, co využíváte. Cena se odvíjí od vybraných modulů. Rádi vám připravíme nabídku na míru. Máte zájem o konkrétní kalkulaci? Kontaktujte nás.


Lze upravit schvalovací proces podle potřeb naší firmy?

Ano, workflow lze přizpůsobit na míru. Navíc můžeme upravit i formuláře a pohledy všech modulů. Více informací najdete na stránce Vývoj na míru.


Mohu se přihlašovat bez nutnosti pamatovat si další přístupové údaje?

Ano, naše platforma podporuje SSO (jednotné přihlašování). Přihlášením do jedné aplikace se automaticky přihlásíte i do ostatních. Další informace najdete na stránce Uživatelské rozhraní.


Používáme jiný systém pro účetnictví, lze ho propojit s platformou SmartFP?

Ano, platforma SmartFP disponuje REST API, které umožňuje téměř neomezené možnosti integrace. Navíc již máme hotová propojení s mnoha běžnými aplikacemi. Více informací najdete na stránce Integrace.


Co znamená low-code platforma?

Low-code je způsob vývoje, který je až o polovinu rychlejší a levnější než klasický vývoj. Naše platforma tento přístup plně využívá, což pro vás znamená řadu výhod. Více se dozvíte na stránce Low-code.