Řešte požadavky rychle a efektivně
Místo telefonování a posílání e-mailů zadávejte požadavky do přehledného systému, který si snadno přizpůsobíte. Žádný požadavek klienta nebo kolegy nezapadne.
zjistěte proč
Požadavky odbavíte rychleji a žádný se vám neztratí
Rychlejší zpracování požadavků
Díky tiketovému systému poskytenete svým zákazníkůma koelgům rychlejší a přesnější pomoc.
Lepší přehled požadavků
Všechny požadavky vidíte seřazené podle priorit. Nestane se vám, že by nějaký zapadl.
Snížení chybovosti procesů
Podrobné reporty a analýzy vám umožní sledovat výkon týmu a identifikovat oblasti pro zlepšení.
Vyřizovat požadavky v helpdesku se naučíte raz dva
HelpDesk od SmartFP je modulární software pro efektivní řízení požadavků a poskytování špičkové zákaznické a technické podpory.
Používání modulu je snadné a navíc si jej můžete upravit podle svých potřeb.
Důvěřují nám
lídři trhu.
Důvěřují nám lídři trhu.
Tiketový systém
V systému vidíte přehledně všechny požadavky. Můžete si je třídit do kategorií, určovat jim prioritu a sledovat jejich stav.
Efektivní řízení a sledování požadavků
Automatické přidělování tiketů vám zjednoduší rozdělování práce v týmu.
Zákaznická podpora
Modul podporuje různé komunikační kanály, přes které s kolegy a zákazníky komunikujete.
Technická podpora
Helpdesk vás snadno propojí s odborníky, když potřebujete řešit složité technické problémy. Nemusíte čekat až se technikům dovoláte, systém vám zajistí rychlou odezvu.
Integrace se stávajícími systémy
Helpdesk můžete propojit s vaším CRM, ERP a dalšími systémy pro bezproblémový tok informací.
Analýza a reportování
Systém vám vygeneruje reporty a analýzy, na základě kterých můžete vaše procesy na vyřizování požadavků ještě vylepšit.
usnadněte si práci
Chcete si modul vyzkoušet?
Chcete si vyzkoušet, jak modul funguje v praxi? Rádi vám připravíme plně funkční ukázku modulu, kterou vám zašleme na email společně s personalizovanou nabídkou.
rozšiřte si obzory
Podívejte se na další moduly
SmartFP je modulární low-code webová platforma, která obsahuje spoustu firemních aplikací a propojení, které vám přizpůsobíme na míru.
Žádejte o cesty, evidujte a vytvářejte vyúčtování pracovních cest. Vše dle platné české legislativy a s automatickými výpočty. I na mobilu….
Systém pro evidenci a schvalování příchozích faktur. Nastavíme vám proces schvalování na míru potřebám vaší organizace….
Systém pro evidenci a schvalování nákupů uvnitř firem. V souladu se zákonem a s nastavitelnými procesy schvalování….
Pořiďte si kvalitní HelpDesk za bezkonkurenční cenu a odbavujte tikety levou zadní. REST API se postará o napojení na vaše stávající systémy….