Hledáme asistentku/asistenta, která/ý se nebojí zodpovědnosti, umí si udělat pořádek a ráda/rád posouvá věci kupředu.
Do našeho týmu hledáme spolehlivou a samostatnou posilu, která nám pomůže s administrativou, obchodní agendou a organizací každodenní práce. Nehledáme „sekretářku“, ale multifunkční osobnost, která má ráda pořádek, věci dotažené do konce a umí komunikovat.
Co můžeš očekávat od nás?
- Rozmanitou práci napříč týmem – nebudeš řešit jen jednu věc dokola, ale dostaneš se k různým oblastem firmy.
- Budeš důležitým článkem týmu – pomáháš věcem plynout, držíš přehled a tvoříš zázemí pro kolegy, kteří díky tobě zvládnou víc.
- Práci, která má smysl – nejde jen o administrativu, ale o to, aby se věci posouvaly vpřed, úkoly se nezasekávaly a klienti i kolegové byli spokojení.
- Prostředí, kde je prostor pro vlastní iniciativu – dobré nápady se u nás neztrácí.
Co bude tvoje práce?
- Správa a organizace dokumentů
- Dotahování nabídek, práce s obchodními dokumenty
- Udržování přehledu v našem CRM systému
- Podpora ostatních členů týmu v administrativních úkolech
- Příprava podkladů pro schůzky, jednání nebo prezentace
- Organizace interních a externích schůzek
- Zápisy z porad, schůzek
- Koordinace na firemních akcích (teambuldingy, eventy pro klienty)
Co potřebujeme od Tebe?
- Samostatnost a mít vlastní drive
- Ideálně alespoň drobné zkušeností v administrativě, obchodu nebo projektech
- Organizační a komunikační dovednosti
- Poradit si s více úkoly najednou
Pokud tě baví, když má práce řád, smysl a dopad, přidej se k nám!
Na této pozici je pro nás důležitá každodenní spolupráce s týmem, proto je nutná práci z kanceláře – abychom mohli společně táhnout za jeden provaz a dotahovat věci do konce.
Pokud Vás pozice oslovila, pošlete své CV a motivační dopis na mail Romany Petráňové rpetranova@smartfp.cz.