
Na konkrétních příkladech vám budeme představovat, jak náš virtuální podnik digitalizoval obchodní procesy. Začínáme procesem SCHVALOVÁNÍ FAKTUR, na který máme samostatný modul.
Při zavedení procesu schvalování faktur jsme řešili problém, jak určovat, kdo má fakturu schvalovat, když každá je v kompetenci někoho jiného. Ve výsledku jsme našli elegantní řešení s bonusem získání přehledu nejen o fakturách, ale i konkrétních projektech. Jak jsme k tomu došli?
Pokud je v účetnictví faktura označena za zaplacenou, automaticky se tato informace propíše i do SmartFP. Manažer projektu stále vidí aktuální stav. Žádné volání do účtárny s dotazy, zda-li už byla faktura zaplacena.
A co víc? Již jsme implementovali AI pro čtení faktur, které jsme dosud přes QR nebo ISDOC nepoznali. Zatím se zdá, že jí to jde docela dobře. 😉
Řekněte nám svou představu o ideálním systému a zbytek nechte na nás.