fbpx

Mějte faktury přehledně online

zjistěte proč

Zbavte se zbytečných chyb a zrychlete vyřizování faktur

Rychlost a efektivita

Faktury vytvoříte, odešlete a schválíte na pár kliknutí.

Snížení chybovosti

Automatické kontroly za vás pohlídají chyby jako překlepy nebo nesprávné částky.

Přehlednost a dostupnost

V elektronické evidenci máte všechny doklady na jednom místě a dostanete se k nim odkudkoliv, třeba i z mobilu.

Úspora nákladů

Díky digitalizaci faktur snížíte náklady spojené s tiskem, nákupem papíru a poštovným. Taky už nemusíte plnit šanony stovkami dokumentů.

Zvýšená bezpečnost

S pokročilými bezpečnostními opatřeními budou vaše dokumenty ve větším bezpečí, než když je ukádáte do regálů v kanceláři.

Elektronické schvalování faktur

Faktury schválíte online a obejdete se bez papírových dokumentů.

Automatizace fakturace

Systém za vás automaticky zpracuje a roztřídí faktury. Nemusíte je přepisovat, takže zamezíte překlepům a chybám.

Přehledné prostředí a funkce

V intuitivním systému si snadno ověříte stav faktur a veškeré kroky zvládnete efektivně a včas.

Online evidence faktur

K fakturám máte přístup kdykoliv a odkudkoliv. Stačí vám připojení k internetu na notebooku, nebo v mobilu.

Fakturační procesy efektivně

Modul vám zjednoduší celý fakturační proces, od přijetí faktury po její schválení a archivaci.

Analýzy a přehledy

Díky podrobným analýzám můžete stále zdokonalovat fakturační procesy a s detailními přehledy dokážete lépe plánovat a rozhodovat.

Cestovní příkazy

Žádejte o cesty, evidujte a vytvářejte vyúčtování pracovních cest. Vše dle platné české legislativy a s automatickými výpočty. I na mobilu….

Evidence faktur

Systém pro evidenci a schvalování příchozích faktur. Nastavíme vám proces schvalování na míru potřebám vaší organizace….

Evidence nákupů a objednávek

Systém pro evidenci a schvalování nákupů uvnitř firem. V souladu se zákonem a s nastavitelnými procesy schvalování….

HelpDesk a ServiceDesk

Pořiďte si kvalitní HelpDesk za bezkonkurenční cenu a odbavujte tikety levou zadní. REST API se postará o napojení na vaše stávající systémy….

Je možné nasadit platformu SmartFP on-premise nebo v cloudu?

Ano, obě možnosti jsou k dispozici. Navíc si můžete vybrat mezi nákupem nebo pronájmem licence. Více informací najdete na stránce Licence a provoz.


Kolik stojí platforma SmartFP? Platím i za funkce, které nepotřebuji?

Platíte pouze za to, co využíváte. Cena se odvíjí od vybraných modulů. Rádi vám připravíme nabídku na míru. Máte zájem o konkrétní kalkulaci? Kontaktujte nás.


Lze upravit schvalovací proces podle potřeb naší firmy?

Ano, workflow lze přizpůsobit na míru. Navíc můžeme upravit i formuláře a pohledy všech modulů. Více informací najdete na stránce Vývoj na míru.


Mohu se přihlašovat bez nutnosti pamatovat si další přístupové údaje?

Ano, naše platforma podporuje SSO (jednotné přihlašování). Přihlášením do jedné aplikace se automaticky přihlásíte i do ostatních. Další informace najdete na stránce Uživatelské rozhraní.


Používáme jiný systém pro účetnictví, lze ho propojit s platformou SmartFP?

Ano, platforma SmartFP disponuje REST API, které umožňuje téměř neomezené možnosti integrace. Navíc již máme hotová propojení s mnoha běžnými aplikacemi. Více informací najdete na stránce Integrace.


Co znamená low-code platforma?

Low-code je způsob vývoje, který je až o polovinu rychlejší a levnější než klasický vývoj. Naše platforma tento přístup plně využívá, což pro vás znamená řadu výhod. Více se dozvíte na stránce Low-code.