Rezervujte rychle a přehledně
Modul Rezervační systém zjednodušuje správu rezervací firemních zdrojů, jako jsou zasedací místnosti či vozidla, čímž zajišťuje jejich efektivní využití.
Důvěřují nám
lídři trhu.
Důvěřují nám lídři trhu.
Modul je navržen pro efektivní správu rezervací zdrojů, jako jsou zasedací místnosti, kancelářské vybavení, vozidla nebo i služby a školení v rámci organizace.
Tento modul umožňuje zaměstnancům snadno rezervovat potřebné zdroje prostřednictvím uživatelsky přívětivého rozhraní, kde mohou vidět dostupnost v reálném čase. Uživatelé mohou rychle provést rezervaci na konkrétní datum a čas, což zajišťuje, že zdroje jsou využívány efektivně a že nedochází ke dvojitému rezervování. Modul obsahuje kalendářové zobrazení, které umožňuje snadné plánování a přehled o všech aktuálních a nadcházejících rezervacích.
Kromě základní správy rezervací nabízí modul také další funkce, jako jsou upozornění a připomínky týkající se nadcházejících rezervací nebo pravidla pro schvalování rezervací, která mohou vyžadovat schválení odpovědnou osobou. Administrátoři mají možnost přizpůsobit nastavení modulu podle potřeb organizace, například omezení doby rezervace, určení prioritních skupin uživatelů nebo nastavení pravidel pro storno.
Celkově modul Rezervační systém usnadňuje plánování a organizaci práce v rámci organizace, zvyšuje efektivitu využití zdrojů a snižuje administrativní zátěž spojenou s jejich správou.
usnadněte si práci
Chcete si modul vyzkoušet?
Chcete si vyzkoušet, jak modul funguje v praxi? Rádi vám připravíme plně funkční ukázku modulu, kterou vám zašleme na email společně s personalizovanou nabídkou.
rozšiřte si obzory
Podívejte se na další moduly
SmartFP je modulární low-code webová platforma, která obsahuje spoustu firemních aplikací a propojení, které vám přizpůsobíme na míru.
Spravujte pracovní cesty elektronicky Zjednodušte si schvalování cestovních příkazů a získejte dokonalý přehled o všech služebních cestách. Vše je online, automatizované a přístupné odkudkoliv. zjistěte proč Zjednodušte si…
Mějte faktury přehledně online Díky elektronické evidenci a automatizaci výrazně zrychlíte fakturaci a s ní spojené procesy. Mějte faktury online, dostupné odkudkoliv. zjistěte proč Zbavte se zbytečných chyb…
Schvalujte objednávky elektronicky Konec chaosu v nákupních procesech. Schvalujte interní objednávky elektronicky a mějte kontrolu nad nákupními požadavky. Získejte přehled, snižte náklady a šetřete čas. zjistěte proč Ušetřete…
Řešte požadavky rychle a efektivně Místo telefonování a posílání e-mailů zadávejte požadavky do přehledného systému, který si snadno přizpůsobíte. Žádný požadavek klienta nebo kolegy nezapadne. zjistěte proč Požadavky…