Zjednodušte rezervace času na pobočce nebo přepážce

S naším rezervačním systémem se zaměstnanci či klienti sami objednají na termíny a vy nemusíte vůbec nic řešit.

Rezervační systém formou webové aplikace

Intuitivní objednání na vyšetření, testy na covid, schůzky na úřadě, rezervace auta, parkovacího stání nebo projektoru v zasedací místnosti. Stačí předem nastavit volné termíny a systém poslouží jako spolehlivý prostředník mezi vámi a vaším klientem.

 

Díky rezervačnímu modulu poskytnete svým zaměstnancům, klientům či partnerům komfort při rezervování schůzek nebo služeb z pohodlí domova. Rezervační systém pohodlně nasadíte přímo do svých webových stránek.

Proč mít aplikaci Rezervační systém

​ Vždy aktuální stav

Uživatel má kdykoliv k dispozici informaci o obsazených a volných kapacitách. Může se tedy rozhodnout dle svých možností.

​ Webové prostředí

Rezervace může být k dispozici jako samostatná veřejná webová aplikace nebo jako součást řešení SmartFP pod plným zabezpečením, tzn. dostupná jen přihlášeným uživatelům.

​ Integrace do vašeho webu

Rezervační systém může být součástí vašeho webu. Zákazníky nebude odvádět na novou stránku.

​ Intuitivní průvodce

Pokud je proces rezervace či objednání složitější (např. výběr agendy a následný výběr přepážky), systém vám v každém kroku předkládá výběr z možností i s detailním vysvětlením.

​ Notifikace

Po provedení rezervace je uživateli zaslána notifikace s linkem na případné zrušení. Text notifikace je plně nastavitelný administrátorem systému.

​ PIN dostupný i přes API

Součástí rezervace může být i vygenerování bezpečnostního pinu pro osobní návštěvu. Veškerá data o rezervacích jsou dostupná i přes API pro ověření například v informačním kiosku.

Rezervační systém plně přizpůsobíme vašim požadavkům.

  • vytvoříte si vlastní texty
  • sami si organizujete členění časových slotů i oblastí

Díky možnostem vlastního nastavení je celé řešení maximálně
flexibilní a vyhoví vašim individuálním potřebám a požadavkům.

Na druhou stranu, nemějte obavy, že je všechno na vás! Pokud
byste si s něčím nevěděli rady, máte od nás plnou podporu.

alt text

Systémem pro rezervaci času to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle rezervací SmartFP zvládá taky:

HelpDesk

Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Aby se vám helpdesk snadno používal, vyladíte si jej podle svých potřeb – i bez programátora.

Schvalování faktur

Modul pro schvalování a evidenci přijatých faktur. Jednoduše jej propojíte s účetním programem, abyste měli přehled o jejich úhradách.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí a sledování obchodního procesu.

Správa majetku

Systém pro evidenci firemního zařízení a vybavení. Pohlídá za vás veškeré zákonné povinnosti jako revize elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, jejich hodnocení nebo schvalování dovolené či hlídání souladu s BOZP.

Evidence objednávek

Modul pro evidenci a schvalování nákupních požadavků celé firmy podle nastavených pravidel.

Evidence smluv

Přehledný systém pro evidenci smluv včetně vyhledávání a filtrování. Mějte přehled v tom, kdo kdy jakou smlouvu schválil.

Cestovní příkazy

Modul pro zjednodušení výpočtů cestovních nákladů, jejich vykazování a schvalování.

Seznámení s dokumenty

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

Promítání dat

MModul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky. Nastavit si můžete i čas stahování, aby vám neunikla žádná lhůta.

E-learning

Modul pro on-line vzdělávání zaměstnanců. Umožní spuštění kurzů v prohlížeči a zaznamená výsledky v přehledných statistikách pro reportování nadřízeným.

Řešení na míru

Modul sestavený na míru vašim požadavkům. Vy si řekněte, co potřebujete, my vám navrhneme řešení. Detaily dořešíme společně.

Schránka důvěry - whistleblowing

Firemní schránka důvěry. Umožněte zaměstnancům anonymně oznamovat problémy a zlepšovat pracovní prostředí. Splňte své povinnosti co se týče whistleblowingu.