Uspořádejte si sdílené kontakty a evidujte obchodní příležitosti

Mějte konečně přehled ve firemních kontaktech. Evidujte nové obchodní příležitosti a sledujte průběh obchodního procesu. Modul CRM je tu od toho, aby vám usnadnil práci.

Konec složitým CRM s nutností vyplňovat tisíce kolonek!

Naše CRM je vytvořeno praxí s cílem co nejméně zatížit uživatele při jeho vyplňování.

Aplikace umožňuje evidovat kontakty, navázané obchodní příležitosti i aktivity s těmito související. Na první pohled vidíte jaká byla odeslaná nabídka, co zaznělo v telefonátu či v jakém stavu je obchodní příležitost.
 

Evidence kontaktů, obchodních příležitostí přehledně a jednoduše...

​ Snadné a efektivní

Snadná a přímá cesta k evidenci obchodních příležitostí, aktivit či partnerů. V každém okamžiku je vyžadováno zadání pouze těch informací, které jsou potřeba. Nevyplňují se tisíce informací, které stejně nikdo nikdy nepoužije.

​ Vždy dokonalý přehled

Jednoduché členění na firmu, obchodní příležitost a aktivitu s možností označení jednotlivých informací poskytne rychlý přehled o aktuálním stavu i výkonnosti týmu.

​ Vzájemné provázání

Veškeré informace jsou automaticky propojovány, a tím vytvářejí souhrnnou skupinu informací tak, aby vždy bylo možné získat maximum.

​ Reportní sestavy

Data o prodeji či příležitostech je možné získat i formou reportního výstupu. Data jsou k dispozici i pro přímé načtení z Excelu.
 

​ Diferencovaná oprávnění

Celé řešení disponuje několika úrovněmi oprávnění, a to tak, aby byla zajištěna informovanost týmu, ale zároveň vybrané informace nebylo možné zneužít.

​ Snadné změny

Nespornou výhodou celého řešení je možnost přizpůsobení se vašemu fungování či specifikám oboru. Můžete velmi rychle nasadit CRM systém, a po krátké zkušenosti provést změny, které práci zefektivní za minimální náklady.

Samotná implementace snad už ani nemůže být snadnější

Díky provázání systému na Active directory mají uživatelé stále
stejné heslo. Navíc je možné jednoduše přidat nové funkce
kdykoli během používání.

Systém je natolik jednoduchý a logický, že není potřeba zaškolovat
uživatele. Intuitivní ovládání je samo navede. Celé řešení je prověřeno
reálnou praxí, proto minimalizuje „otravování“ uživatelů při zadávání
informací. Na druhou stranu, bez plnění informací je sebelepší CRM
jen ztrátou času.

alt text

Systémem CRM to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle CRM modulu SmartFP zvládá taky:

alt text

HelpDesk

100% přizpůsobitelný modul pro kategorizaci, přidělování i evidenci požadavků. Umí přehledné reporty i sledování odpracovaného času.

Invoice Manager

Modul evidující přijaté faktury. Obsahuje schvalovací proces včetně oprávněnosti a evidence k proplacení. Snadno jej napojíme na účetní systémy.

Facility management

Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý a funkční modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

alt text

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP

alt text

Covid Test Manager

Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.

alt text

Order Manager

Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.

alt text

Contract Manager

Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.

alt text

Travel Expenses

Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky, včetně možnosti si nastavení času, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta.

alt text

E-learning

Vzdělávání zaměstnanců on-line – povinné i nepovinné kurzy v prohlížeči a výsledky v přehledných statistikách pro nadřízené. 

Verify Manager

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

alt text

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.