fbpx

Schvalujte objednávky elektronicky

zjistěte proč

Ušetřete čas a mějte nákupní procesy pod kontrolou

Rychlejší zpracování objednávek

Snížíte dobu potřebnou k zadání a schválení objednávek. Ušetříte čas a snížíte náklady.

Efektivnější řízení nákupů

Díky digitalizaci a automatizaci zvýšíte efektivitu zaměstnanců a snížíte chybovost.

Přehlednější nákupní proces

Snížíte dobu potřebnou k zadání a schválení objednávek. Ušetříte čas a snížíte náklady.

Náklady pod kontrolou

Díky elektronickému schvalování a automatizaci objednávek máte pod kontrolou veškeré náklady, včetně možnosti rozlišení na střediska či oddělení.

Propojení se stávajícími systémy

Už máte účetní systém nebo firemní ERP? SmartFP podporuje integraci s různými systémy. Data z nich automaticky poputují do SmartFP a naopak.

Efektivní práce se zdroji

Díky podrobným statistikám zjistíte, které komodity využíváte nejvíc a zefektivníte nákupní proces.

Žádné zbytečné papírování

Digitalizace procesů eliminuje potřebu papírové dokumentace a rychle dohledáte každý doklad.

Rychlý průběh schvalování

Modul automaticky předá manažerům výzvu ke schválení nákupu. Proces tak několikanásobně zrychlíte. 

Automatické objednání

V systému si můžete nastavit automatické generování objednávek, například ve formátu PDF. Po vystavení se rovnou odešlou dodavatelům.

Cestovní příkazy

Spravujte pracovní cesty elektronicky Zjednodušte si schvalování cestovních příkazů a získejte dokonalý přehled o všech služebních cestách. Vše je online, automatizované a přístupné odkudkoliv. zjistěte proč Zjednodušte si…

Evidence faktur

Mějte faktury přehledně online Díky elektronické evidenci a automatizaci výrazně zrychlíte fakturaci a s ní spojené procesy. Mějte faktury online, dostupné odkudkoliv. zjistěte proč Zbavte se zbytečných chyb…

Evidence nákupů a objednávek

Schvalujte objednávky elektronicky Konec chaosu v nákupních procesech. Schvalujte interní objednávky elektronicky a mějte kontrolu nad nákupními požadavky. Získejte přehled, snižte náklady a šetřete čas. zjistěte proč Ušetřete…

HelpDesk a ServiceDesk

Řešte požadavky rychle a efektivně Místo telefonování a posílání e-mailů zadávejte požadavky do přehledného systému, který si snadno přizpůsobíte. Žádný požadavek klienta nebo kolegy nezapadne. zjistěte proč Požadavky…

Je možné nasadit platformu SmartFP on-premise nebo v cloudu?

Ano, obě možnosti jsou k dispozici. Navíc si můžete vybrat mezi nákupem nebo pronájmem licence. Více informací najdete na stránce Licence a provoz.


Kolik stojí platforma SmartFP? Platím i za funkce, které nepotřebuji?

Platíte pouze za to, co využíváte. Cena se odvíjí od vybraných modulů. Rádi vám připravíme nabídku na míru. Máte zájem o konkrétní kalkulaci? Kontaktujte nás.


Lze upravit schvalovací proces podle potřeb naší firmy?

Ano, workflow lze přizpůsobit na míru. Navíc můžeme upravit i formuláře a pohledy všech modulů. Více informací najdete na stránce Vývoj na míru.


Mohu se přihlašovat bez nutnosti pamatovat si další přístupové údaje?

Ano, naše platforma podporuje SSO (jednotné přihlašování). Přihlášením do jedné aplikace se automaticky přihlásíte i do ostatních. Další informace najdete na stránce Uživatelské rozhraní.


Používáme jiný systém pro účetnictví, lze ho propojit s platformou SmartFP?

Ano, platforma SmartFP disponuje REST API, které umožňuje téměř neomezené možnosti integrace. Navíc již máme hotová propojení s mnoha běžnými aplikacemi. Více informací najdete na stránce Integrace.


Co znamená low-code platforma?

Low-code je způsob vývoje, který je až o polovinu rychlejší a levnější než klasický vývoj. Naše platforma tento přístup plně využívá, což pro vás znamená řadu výhod. Více se dozvíte na stránce Low-code.