fbpx

Jak na evidenci a plánování práce v systému SmartFP

 

Představte si, že máte firmu, která myje obchodní výlohy. Víte, jak plánovat práci a rozdělovat ji technikům? Podíváme se na to v druhém dílu příkladů digitalizace.

 

Každodenní plánování a rozdělování práce, co musí udělat dnes a kam pojedou zítra. Zároveň mít přehled, co už splnili a co zatím nestihli. V seriálu o digitalizaci obchodních procesů v podniku se dnes budeme věnovat tomu, jak plánovat a rozdělovat práci technickým pracovníkům ve službách.


Představte si, že se vaše firma zabývá mytím výloh obchodů. Vedoucí pracovníků musí každý týden: 

 

  • naplánovat, k jakému zákazníkovi jet,
  • zadat přesné místo, 
  • kam jet,
  • předat kontakty,
  • definovat, 
  • co má u každého zákazníka udělat,
  • specifikovat, 
  • o jakou zakázku se jedná,
  • atd.

 

Naopak pracovník myjící výlohy musí po vykonání práce: 

 

  • předat podepsaný protokol od klienta,
  • udělat fotodokumentaci,
  • zaevidovat svou aktivitu do výkazu práce,
  • připravit podklady k fakturaci.

 

Každý, kdo něco podobného řeší, ví, kolik úskalí se v tomto procesu nachází.

 

Jak na evidenci a plánování práce v systému SmartFP

 

Plánování a rozdělování práce může v systému SmartFP vypadat například takto:

 

  • Každý požadavek na umytí výlohy zanese do systému SmartFP buď přímo klient, nebo operátor.
  • Pokud se mytí pravidelně opakuje, požadavek systém generuje automaticky.
  • K úkolu v systému přiřadíte konkrétního pracovníka a určíte termín provedení.
  • Pracovník vše vidí ve svém PC nebo na telefonu, práci má rozplánovanou přímo ve svém kalendáři. 
  • Vidí kam má jet, kdo je kontaktní osobou na místě a co má přesně udělat.
  • Jakmile výlohy umyje, rovnou udělá fotodokumentaci a vše zaeviduje do systému (klidně rovnou v telefonu).
  • Zároveň si svou práci nechá schválit klientem a elektronicky podepsat protokol. 
  • Data se ihned přenesou do centrály, kde už proběhne jejich kontrola a následně fakturace.

 

Už žádné hledání starých protokolů, obava o to, že se nějaká zakázka nevyúčtuje. Prostřednictvím SmartFP vyřešíte úkolování a informování všech zúčastněných snadno, rychle a online.