Představte si, že máte firmu, která myje obchodní výlohy. Víte, jak plánovat práci a rozdělovat ji technikům? Podíváme se na to v druhém dílu příkladů digitalizace.
Každodenní plánování a rozdělování práce, co musí udělat dnes a kam pojedou zítra. Zároveň mít přehled, co už splnili a co zatím nestihli. V seriálu o digitalizaci obchodních procesů v podniku se dnes budeme věnovat tomu, jak plánovat a rozdělovat práci technickým pracovníkům ve službách.
Představte si, že se vaše firma zabývá mytím výloh obchodů. Vedoucí pracovníků musí každý týden:
- naplánovat, k jakému zákazníkovi jet,
- zadat přesné místo,
- kam jet,
- předat kontakty,
- definovat,
- co má u každého zákazníka udělat,
- specifikovat,
- o jakou zakázku se jedná,
- atd.
Naopak pracovník myjící výlohy musí po vykonání práce:
- předat podepsaný protokol od klienta,
- udělat fotodokumentaci,
- zaevidovat svou aktivitu do výkazu práce,
- připravit podklady k fakturaci.
Každý, kdo něco podobného řeší, ví, kolik úskalí se v tomto procesu nachází.
Jak na evidenci a plánování práce v systému SmartFP
Plánování a rozdělování práce může v systému SmartFP vypadat například takto:
- Každý požadavek na umytí výlohy zanese do systému SmartFP buď přímo klient, nebo operátor.
- Pokud se mytí pravidelně opakuje, požadavek systém generuje automaticky.
- K úkolu v systému přiřadíte konkrétního pracovníka a určíte termín provedení.
- Pracovník vše vidí ve svém PC nebo na telefonu, práci má rozplánovanou přímo ve svém kalendáři.
- Vidí kam má jet, kdo je kontaktní osobou na místě a co má přesně udělat.
- Jakmile výlohy umyje, rovnou udělá fotodokumentaci a vše zaeviduje do systému (klidně rovnou v telefonu).
- Zároveň si svou práci nechá schválit klientem a elektronicky podepsat protokol.
- Data se ihned přenesou do centrály, kde už proběhne jejich kontrola a následně fakturace.
Už žádné hledání starých protokolů, obava o to, že se nějaká zakázka nevyúčtuje. Prostřednictvím SmartFP vyřešíte úkolování a informování všech zúčastněných snadno, rychle a online.